Додавання, редагування та форматування таблиць.
Мета:
1) Дидактичні:
засвоїти способи створення таблиці в текстовому документі Microsft Word, формувати вміння та навики редагувати та форматувати структуру таблиці використовуючи вкладки Конструктор і Макет: вставляти й видаляти рядки чи стовпці, обирати стиль таблиці, значення параметрів форматування таблиці, змінювати ширину стовпців і висоту рядків, розміщувати текст у клітинках горизонтально або вертикально;
2) Розвиваючі:
• розвиток здатності логічно міркувати, робити евристичні висновки;
• розвинути вміння застосовувати отримані знання для створення власних макросів.
3) Виховні:
• виховання інформаційної культури;
• виховання творчого підходу до роботи, бажання експериментувати;
• професійна орієнтація і підготовка до подальшого самонавчання майбутньої трудової діяльності.
Тип уроку: урок повідомлення нових знань.
Методи навчання: словесний, наочний.
• наочні: ілюстрації на дошці, презентація;
• словесні: розповідь, бесіда.
Дидактичне забезпечення:
• персональний комп’ютер;
• презентація;
• пакет офісних програм MS Office.
План уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Мотивація
ІІІ. Актуалізація опорних знань.
IV. Перевірка домашнього завдання
V. Засвоєння нового матеріалу
VІ. Закріплення нового матеріалу
VІІ.Підсумок
VІІІ. Домашнє завдання
ІІ. Актуалізація опорних знань.
ІІІ. Перевірка домашнього завдання
Декілька учнів працюють за комп’ютерами з програмою Test-W.
ІV. Мотивація
Вчитель. Матеріал сьогоднішнього уроку буде базуватись на тих знаннях, які ви отримали з предмету «Інформатика» шкільної програми. Тема сьогоднішнього заняття „ Додавання, редагування та форматування таблиць.”.
Основна мета даного уроку полягає в тому, щоб дати вам змогу перевірити свої знання по Microsoft Word та навчитись до текстового документа вставляти таблиці, редагувати та форматувати структуру таблиці . Поряд з цим, не менше значення має те, що працюючи в MS Word, ви одночасно придбаєте досвід роботи за комп'ютером й опануєте прийоми і навички спілкування із сучасним програмним продуктом.
V. Засвоєння нового матеріалу
Такі дані як, наприклад, найбільша глибина і площа океанів, середня солоність, температура варто наводити у вигляді таблиць.
Таблиці призначені для наочного подання інформації.
У вигляді таблиці зручно подавати дані на різних уроках географії, біології, фізики.
Елементами таблиці є клітинки (комірки), рядки, стовпці, рамки і дані, які є в клітинках (див. рис. 1).
Таблиці створюють засобами пункту Таблиця основного меню. Є три способи створення таблиць за допомогою таких команд:
VІ. Закріплення нового матеріалу
Вправа
Завдання: форматувати таблицю, використовуючи вкладку Формат.
Характеристики |
Океани |
||||
Тихий |
Атлантичний |
Індійський |
Північний Льодовитий |
Світовий |
|
Площа поверхні, млн км2 |
178.7 |
91.7 |
76.2 |
14.7 |
361.3 |
Об’єм, млн км3 |
710.3 |
329.7 |
282.6 |
18,1 |
1340.7 |
Середня глибина, м |
3976 |
3597 |
3711 |
1225 |
3711 |
Найбільша глибина, м |
11022 Маріан-ський жолоб) |
8742 (жолоб Пуерто-Ріко) |
7209 (Явансь- кий жолоб) |
55 27 (Гренландське море) |
11022 (Маріансь-кий жолоб) |
Додаткове завдання для тих хто справився раніше
V. Підведення підсумків уроку.
На картку наклейте смайлик про те, який настрій переповнює наприкінці уроку
VI. Домашнє завдання.