Тест за розділом ІІ «Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей».

Про матеріал
Контрольний тест для учнів 5 класу НУШ за розділом ІІ «Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей». Можна використати на уроці узагальнення та систематизації знань учнів за розділом.
Перегляд файлу

Предмет: Вступ до історії України та громадянської освіти (5 клас)

Вчитель: Чуб Ірина Миколаївна, вчитель історії  спеціалізованої школи №254

Тема уроку: Узагальнення і тематичний контроль за розділом ІІ «Людина як особистість і особа. Громадський простір. Спільноти людей».

Контрольні тести до розділу ІІ

«Людина як особистість і особа.

Громадський простір. Спільноти людей».

  1. Особа й особистість є різними характеристиками людини

А) Так

Б) Ні

  1. Оберіть чинники формування особистості

А) навчання

Б) виховання

В) соціальне середовище

Г) природне середовище

  1. Продовжіть речення: Рушійною силою розвитку особистості є суперечливість між її…
  2. Перерахуйте складові структури особистості:

А) духовна

Б) соціальна

В) фізична

Г) психологічна

  1. Перерахуйте типи самореалізації

А) видатна

Б) пересічна

В) історична

  1. Оберіть, що, на вашу думку, ми відносимо до особистого простору:

А) почуття

Б) дії

В) емоції

Г) думки

Д) тіло

  1. Чи правда, що із розвитком світу почав формуватися публічний простір та його невід'ємна частина – громадський простір

А) Так

Б) Ні

  1. Оберіть, які сфери життя людини охоплює громадський простір

А) пов'язані з творчістю

Б) пов'язані зі спілкуванням

В) пов'язані з дозвіллям

Г) пов'язані з освітою

  1. Позначте цифрами 1, 2, 3, 4, 5 в правильній послідовності етапи соціалізації:

_____ юність

_____старість

_____дитинство

_____зрілість

_____підлітковий вік

  1. Хто, на вашу думку, може бути громадянами/громадянками України

А) усі люди, які були народжені на території України

Б) люди, батьки яких мають громадянство України

  1.  На вашу думку, що таке патріотизм

А) любов до своєї Батьківщини

Б) відданість своєму народові

В) готовність на жертви і подвиги

  1. Щоб стати повноправним членом суспільства, кожна людина має засвоїти певну систему знань, норм і цінностей, тобто набути соціального досвіду

А) Так

Б) Ні

 

Правильні відповіді:

  1. А
  2. А, Б, В        
  3. Рушійною силою розвитку особистості є суперечливість між її прагненнями та можливостями.
  4. А, Б, В        
  5. А, Б, В        
  6. А, Б, В, Г, Д        
  7. А
  8. А, Б, В, Г
  9. 3, 5, 1, 4, 2
  10. А, Б
  11.  А, Б, В
  12. А

 

 

 

docx
Додано
29 січня 2023
Переглядів
871
Оцінка розробки
Відгуки відсутні
Безкоштовний сертифікат
про публікацію авторської розробки
Щоб отримати, додайте розробку

Додати розробку