04.12. Самостійна робота "Трапеція. Центральні та вписані кути. Описане та вписане кола чотирикутника" 8 клас. Геометрія

10 запитань
Запитання 1

Основи трапеції становлять 5 см і 11 см. Знайдіть середню лінію трапеції.

варіанти відповідей

16 см

21 см

8 см

6 см

Запитання 2

Укажіть висоти рівнобічної трапеції AMCD, якщо MK⊥AD, CF⊥AD, AD||MC.

 

варіанти відповідей

MK,AD


CF,AD

MK,CF

MC,AD

Запитання 3

Одна з основ трапеції на 4 см менша за іншу, а середня лінія трапеції дорівнює 12 см. Знайдіть основи трапеці

варіанти відповідей

4 см, 10 см

10 см, 14 см

8 см, 12 см

6 см, 10 см

Запитання 4

Необхідно виготовити дротяну модель рівнобічної трапеції AMCD, у якої AC має бути бісектрисою кута A. Знайдіть довжину дроту для виготовлення цієї моделі . Довжина бічної сторони — 10 см, а більша з основ становить 22 см.

варіанти відповідей

42 см

26 см

52 см

40 см

Запитання 5

На рисунку кут BCD вписаний у коло з центром O. Знайдіть величину невідомого кута BCD, якщо центральний кут BOD, який спирається на ту ж дугу, становить 100∘.

варіанти відповідей

90∘


100∘

50∘

25∘

Запитання 6

Знайдіть градусну міру центрального кута AOC, якщо вписаний в коло кут ABC спирається на ту ж дугу AC та ∠ABC=60∘


варіанти відповідей

60∘


30∘

120∘

150∘

Запитання 7

Вписаний у коло кут DAB спирається на діаметр DB . ∪AD=60∘ . Знайдіть довжину діаметра DB, якщо AD=3 cм.

варіанти відповідей

4 см

3 см

6 см

5 см

Запитання 8

Точки P і T ділять коло на дуги, градусні міри яких відносяться як 2:7. Знайдіть вписаний кут, що спирається на меншу дугу PT.

варіанти відповідей

80∘


40∘

140∘

180∘

Запитання 9

Навколо якого чотирикутника можна описати коло?

варіанти відповідей

паралелограма

суми протилежних кутів якого дорівнюють 180∘

суми протилежних сторін якого рівні

ромба

Запитання 10

Знайдіть два протилежні кути чотирикутника, вписаного в коло, якщо їх градусні міри відносяться як 8 :1.



варіанти відповідей

50∘, 30∘

110∘, 70∘

40∘, 140∘

20∘, 160∘

80∘, 10∘

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест