Угода двох або декількох осіб про встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов’язків - це
Комерційний обмін цінностями (для одержання прибутку) між партнерами або об’єднання їхніх зусиль для досягнення комерційної вигоди - це
Договірні відносини, які встановлюються між кількома підприємцями і дають можливість кожному одержати бажаний прибуток шляхом обміну результатами
діяльності (купівля, постачання продукції) в товарній і грошовій формах - це
Способи доведення продукції до споживача
Маркетинговими посередниками можуть бути:
До фінансових посередників відносять:
Фахівці, що займаються купівлею-продажем товару (діють від свого імені і за свій рахунок)
Маркетингові, консультативні, рекламні фірми
Самостійні торговельні підприємства, які реалізують, як правило, споживчі
товари кінцевим споживачам
Інформація про юридичних та фізичних осіб,товари, послуги, ідеї тощо, яка публічно поширюється у будь-якій формі -
Сукупність дій, спрямованих на задоволення інформаційних потреб громадян, юридичних осіб і держави -
Збирання, аналіз та використання маркетингової інформації повинні здійснюватися відповідно до....
Класифікація видів маркетингової інформації в залежності від джерел отримання:
Процес задоволення потреб конкретних користувачів інформації, яка базується на застосуванні спеціальних методів і засобів для її отримання, обробки, накопичення і видачі у зручному для використані вигляді -
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома