1.3 Маркетингові посередники в інфраструктурі товарного ринку. і 1.4 Інформаційна та організаційно - комерційна діяльність в ІТР

Додано: 29 березня 2021
Предмет:
Тест виконано: 50 разів
14 запитань
Запитання 1

Угода двох або декількох осіб про встановлення, зміну або припинення цивільних прав і обов’язків - це

варіанти відповідей

договір

угода

доручення

партнерські зобовязання

Запитання 2

Комерційний обмін цінностями (для одержання прибутку) між партнерами або об’єднання їхніх зусиль для досягнення комерційної вигоди - це

варіанти відповідей

договір

угода

доручення

партнерські звязки

Запитання 3

Договірні відносини, які встановлюються між кількома підприємцями і дають можливість кожному одержати бажаний прибуток шляхом обміну результатами

діяльності (купівля, постачання продукції) в товарній і грошовій формах - це

варіанти відповідей

договір

партнерські звязки

доручення

угода

Запитання 4

Способи доведення продукції до споживача

варіанти відповідей

прямий продаж

реалізація через посередників 

не прямий продаж

роздрібний продаж

Запитання 5

Маркетинговими посередниками можуть бути: 

варіанти відповідей

торгові дома

великі оптові бази

постачальницько - збутові організації

магазини

Запитання 6

До фінансових посередників відносять:

варіанти відповідей

брокери

рекламні фірми

банки

страхові компанії

Запитання 7

Фахівці, що займаються купівлею-продажем товару (діють від свого імені і за свій рахунок)

варіанти відповідей

дилери

дистриб’ютори

маклери

консигнатори

Запитання 8

Маркетингові, консультативні, рекламні фірми

варіанти відповідей

Здійснюють маркетингові дослідження на замовлення фірм, надають консультації стосовно товару, ціни, кон’юнктури, конкурентів

Сприяють просуванню на ринок нових товарів, пошуку потенційних клієнтів,

розширенню ділових контактів

Купують товари у виробників, інших посередників та перепродають їх

Здійснюють повний комплекс заходів із забезпечення руху товарів від виробника до споживача, надають комплекс матеріальних послуг

Запитання 9

Самостійні торговельні підприємства, які реалізують, як правило, споживчі

товари кінцевим споживачам

варіанти відповідей

Роздрібні торговельні підприємства

Оптові підприємства (дистриб’ютори) з торгівлі товарами виробничо - технічного призначення

Оптові підприємства, що обслуговують роздрібну торгівлю

Виставкові центри

Запитання 10

Інформація про юридичних та фізичних осіб,товари, послуги, ідеї тощо, яка публічно поширюється у будь-якій формі -

варіанти відповідей

реклама

творчі послуги

дослідження

спонсорство

Запитання 11

Сукупність дій, спрямованих на задоволення інформаційних потреб громадян, юридичних осіб і держави -

варіанти відповідей

інформаційна діяльність

Інформація про споживача.

Інформація про конкурентів.

інформація

Запитання 12

Збирання, аналіз та використання маркетингової інформації повинні здійснюватися відповідно до....

варіанти відповідей

Закону України "Про інформацію"

Закону України „Про інформаційну діяльність”

Закону України „Про інформування”

Закону України „Про інформаційні технології”

Запитання 13

Класифікація видів маркетингової інформації в залежності від джерел отримання:

варіанти відповідей

первинна; вторинна

внутрішня; зовнішня

платна; безкоштовна

про споживачів; про роздрібну торгівлю; про гуртову торгівлю; про виробників; патентна; науково-технічна

Запитання 14

Процес задоволення потреб конкретних користувачів інформації, яка базується на застосуванні спеціальних методів і засобів для її отримання, обробки, накопичення і видачі у зручному для використані вигляді -

варіанти відповідей

Інформаційне забезпечення

Iнформацiйна продукція

Iнформацiйна послуга

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест