Яка наука досліджує вимерлі організми?
До якого рівня організації життя належить об’єкт, зображений на рисунку?
Будову і функції клітин організмів вивчає наука
Життєві функції всього організму, його окремих органів і систем вивчає
У 1928 році англійський учений Ф. Гриффіт змішав культуру живих нехвороботворних стрептококів із мертвими хвороботворними і цією сумішшю інфікував мишей. Миші захворіли на пневмонію й померли, а в їхній крові дослідник виявив багато живих хвороботворних бактерій. Відкрите явище було названо трансформацією бактерій. Який метод біологічних досліджень застосував Гриффіт?
Метод біологічних досліджень, що ґрунтується на спостереженні, широко застосовували вчені давнини під час збирання фактичного матеріалу. Практично до XVIII століття біологи використовували його, намагаючись узагальнити результати спроб систематизації рослин і тварин. У сучасних умовах за його допомогою відкривають нові види організмів, досліджують макро- й мікроструктури. Укажіть цей метод.
На рисунку зображено різні біологічні об’єкти. Укажіть усі правильні твердження щодо їхніх рівнів організації.
І. Об’єкти 1 і 2 знаходяться на одному рівні організації живої природи.
ІІ. Об’єкт 3 займає нижчий рівень організації порівняно з об’єктами 1 і 2.
ІІІ. Об’єкти 4 і 5 можна водночас розглядати на двох різних рівнях організації живої природи.
Який рівень організації живої матерії забезпечується взаємодією різних органів, об'єднаних у системи органів?
На рисунку наведено графіки коливання чисельності популяції певних видів тварин. Дані збиралися протягом кількох десятків років.Метод досліджень, який застосовано під час отримання наведених даних,
Розвиток біології у ХХ столітті уможливив розв’язання багатьох проблем людства. Відкриття антибіотиків, зокрема, забезпечило
На якому рівні організації живого перебуває біологічний об’єкт, зображений на рисунку?
Який метод дослідження застосовують, щоб отримати інформацію про багаторічну поведінку птахів у природних умовах під час гніздування?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома