10 кл. №2 "Потреби і обмеження споживача. Раціональність у виборі виробника"

Додано: 10 листопада
Предмет: Економіка, 10 клас
11 запитань
Запитання 1

1. Яке з наведених тверджень найкраще розкриває суть закону насичення потреб (перший закон Госсена) 

варіанти відповідей

у міру збільшення кількості споживаного товару його економічна та суб’єктивна корисність для споживача збільшується 

у міру зменшення кількості споживаного товару його суб’єктивна корисність зменшується

корисність товару зменшується для споживача у міру збільшення його споживання

економічна корисність споживаного товару для споживача не залежить від його кількості

Запитання 2

Закон насичення потреб Госсена ще називають 

варіанти відповідей

третім законом Госсена

законом спадної граничної корисності

законом накопичення благ

законом зростаючої граничної корисності

законом сталої загальної корисності

Запитання 3

Другий закон Госсена: «для максимального задоволення потреб в умовах обмеженості благ необхідно припинити споживання всіх благ у точках, де інтенсивність задоволення від споживання кожного блага стає однаковою» описує 

варіанти відповідей

умови обмеженості благ

процес припинення споживання благ у відповідних точках

рівновагу споживача

сукупну корисність нового набору товарів

Запитання 4

Як на споживача впливає рівновага у споживанні? 

варіанти відповідей

максимізує добробут споживача 

не має суттєвого впливу

суттєво скорочує його бюджет

суттєво збільшує його бюджет

Запитання 5

Застосовуючи формулу умови споживчої рівноваги, розв’яжи наступну задачу:

Ціна товару X дорівнює 15 грн, а товару Y — 10 грн. Якщо споживач оцінює граничну корисність товару Y у 30 ютилів і прагне досягти найбільшого задоволення від покупки товарів X та Y, тоді він повинен прийняти граничну корисність товару X за

варіанти відповідей

45 ютилів

30 ютилів

20 ютилів

15 ютилів

Запитання 6

Застосовуючи рівняння умови споживчої рівноваги та рівняння бюджетної лінії, розв’яжи наступну задачу: 

Гранична корисність товару X для споживача дорівнює 20 – 4X, а гранична корисність товаруY дорівнює 80 – 25Y.

Дохід споживача становить 26 грн, PX = 4 грн, PY = 5 грн.

 Оптимальний споживчий кошик складається з

варіанти відповідей

6X + 2,5Y

3X + 2,8Y

6X + 4Y

2,5X + 6Y

Запитання 7

За допомогою другого закону Госсена та рівняння бюджетної лінії, виконай наступне завдання:

Споживач витратив 555 грн. на придбання фруктів:

Ананаси у кількості 4 шт, за ціною 60 грн., гранична корисність 120;

Манго у кількості 7 шт., за ціною 45 грн., гранична корисність 54

Щоб отримати максимальне задоволення (за другим законом Госсена) раціональний споживач має:

варіанти відповідей

купувати менше ананасів і більше манго

купувати більше ананасів і менше манго

купувати ту саму кількість ананасів

і більше манго

не змінювати структуру покупок, оскільки споживач і так отримує максимальне задоволення

Запитання 8

Якщо споживач обирає комбінацію товарів, яка представлена на графіку точкою, розташованою на бюджетній лінії, то 

варіанти відповідей

він витратить коштів значно менше свого бюджету

він бажає купити більше товарів, ніж дозволяє його бюджет

він шукає для себе корисність товарів 

жодна відповідь не є правильною

Запитання 9

Оберіть на графіку точку, яка відповідає наступній умові:

Споживач зробив оптимальний вибір товарів (які мають для нього максимальну корисність та є фінансово доступними) 

варіанти відповідей

Точка A

Точка B

Точка C

Точка D

Точка E

Запитання 10

Що відбувається під час руху із точки C у точку D кривою виробничих можливостей 

варіанти відповідей

відбувається зростання виробництва пеналів і збільшення альтернативної вартості кожної додаткової одиниці зошитів

відбувається зростання виробництва зошитів і збільшення альтернативної вартості кожної його одиниці

відбувається скорочення виробництва пеналів і зменшення альтернативної вартості кожної його одиниці

відбувається зростання виробництва пеналів і збільшення альтернативної вартості кожної його одиниці

Запитання 11

Завод виробляє трактори та сівалки. За новою технологією виробництва тракторів, досягнуть економії загальних виробничих ресурсів заводу. 

 Нову КВМ (криву виробничих можливостей), що відображає такі зміни у виробництві (яку позначено пунктирною лінією), буде подано на такому графіку

варіанти відповідей

графік А

графік Б

графік В

графік Г

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест