Виділене слово треба писати окремо в реченні
Не в сі слова є синонімами в рядку
Ступені порівняння можна утворити від усіх прикметників рядка
Антонім до фразеологізму верства келебердянська є в реченні
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Століттями мова народу була тією рікою, яку ми називаємо поезією. 2. Поетична грань жила у слові, і слово було не/мислиме без неї, як немислима ріка без води, повно/водність - без глибини. 3. Той, хто не/знає рідної материнської мови або цурається її, засуджує себе на злиденність душі. 4. Батьківщина - це рідне слово. 5. Знай, бережи, збагачуй велике духовне надбання свого народу - українську мову. 6. Це - мова великого народу, великої культури. 7. Українською мовою написані не/вмирущі твори Котляревського і Шевченка, Франка і Лесі Українки, Нечуя-Левицького і Коцюбинського.
Окремо в поданому тексті пишеться слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Століттями мова народу була тією рікою, яку ми називаємо поезією. 2. Поетична грань жила у слові, і слово було не/мислиме без неї, як немислима ріка без води, повно/водність - без глибини. 3. Той, хто не/знає рідної материнської мови або цурається її, засуджує себе на злиденність душі. 4. Батьківщина - це рідне слово. 5. Знай, бережи, збагачуй велике духовне надбання свого народу - українську мову. 6. Це - мова великого народу, великої культури. 7. Українською мовою написані не/вмирущі твори Котляревського і Шевченка, Франка і Лесі Українки, Нечуя-Левицького і Коцюбинського.
Займенником є виділене слово
Усі слова мають по 9 звуків у рядку
Однакову кількість складів мають усі слова рядка
НЕМАЄ подвоєння приголосних в усіх словах іншомовного походження в рядку
Уподібнення приголосних відбувається при вимові кожного слова рядка
Усі іменники, що в родовому відмінку множини мають закінчення -ів, -їв, є в рядку
Усі кількісні числівники вжито у правильній формі в рядку
Помилки в написанні прийменників допущено в рядку
Слово як є часткою в реченні
Граматичну помилку допущено в реченні
Омонімами є всі слова в рядку
Граматичний зв’язок НЕ порушено у сполученні числівника з іменником у рядку
Відбувається зміна приголосних при словотворенні в усіх словах рядка
Установіть відповідність між наголошеним складом у слові і прикладом.
1 перший 2 другий 3 третій 4 четвертий
А животрепетний
Б володарський
В книговидавець
Г відігнутий
Д відголосок
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
Чайки тужливо (1) кигикали, літаючи понад річкою (2) чи сідаючи на (3) її теплі, лагідні груди й безтурботно (4) погойдуючись.
1 А дієслово
2 Б займенник
3 В прислівник
4 Г дієприслівник
Д сполучник
Через дефіс треба писати всі слова в рядку
Можна замінити поданим у дужках варіантом виділене слово в реченні
Спільнокореневим до виразний є слово
НЕПРАВИЛЬНО вжито прийменник у словосполученні
За абеткою записано всі слова рядка
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Проблема особистості віддавна є основою філософського пізнання. 2. Відомо, що немає двох однакових людей, кожен із нас неповторний. 3. На думку деяких науковців, людина формується й розвивається відповідно до її вроджених якостей, здібностей, а соціальне оточення відіграє в цьому розвитку дуже незначну роль. 4. Натомість інші вчені вважають особистість деяким продуктом, цілком сформованим у процесі соціального розвитку.
5. Однак, майже всі науковці переконані: людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі життя.
Слово основа в першому реченні тексту можна замінити фразеологізмом
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Проблема особистості віддавна є основою філософського пізнання. 2. Відомо, що немає двох однакових людей, кожен із нас неповторний. 3. На думку деяких науковців, людина формується й розвивається відповідно до її вроджених якостей, здібностей, а соціальне оточення відіграє в цьому розвитку дуже незначну роль. 4. Натомість інші вчені вважають особистість деяким продуктом, цілком сформованим у процесі соціального розвитку.
5. Однак, майже всі науковці переконані: людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі життя.
У називному відмінку в тексті вжито слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
1. Проблема особистості віддавна є основою філософського пізнання. 2. Відомо, що немає двох однакових людей, кожен із нас неповторний. 3. На думку деяких науковців, людина формується й розвивається відповідно до її вроджених якостей, здібностей, а соціальне оточення відіграє в цьому розвитку дуже незначну роль. 4. Натомість інші вчені вважають особистість деяким продуктом, цілком сформованим у процесі соціального розвитку.
5. Однак, майже всі науковці переконані: людина не народжується особистістю, а стає нею в процесі життя.
Слово неповторний у другому реченні можна замінити на
М’яким приголосним починається основа кожного слова в рядку
Літеру е треба писати в усіх словах рядка
Фразеологічний зворот ужито в реченні
Правильно поділені слова для переносів у рядку
Правильно написано всі імена по батькові у рядку
Кожен числівник пишеться одним словом у рядку
До наукового стилю належить висловлювання
Правильні форми вищого та найвищого ступенів порівняння прикметників подано в рядку
Граматичної помилки НЕМАЄ в реченні
Функцією художнього стилю є
Утворіть лексично правильні словосполучення.
1 вікно 2 світло 3 зошит 4 парасольку
А відчинити Б розгорнути В розкласти Г відімкнути Д вимкнути
Установіть відповідність між родом іменника і прикладами.
1 чоловічий 2 жіночий 3 середній 4 спільний
А нехворощ, ООН, путь
Б вельможа, шампунь, собака
В студентство, порося, листя
Г муляр, марево, нікчема
Д непосида, причепа, базіка
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені в реченні слова (цифра позначає наступне слово).
(1) Чи, може, це (2) ввижається мені той (3) несказанний камертон природи, (4) де зорі ясні і де тихі води?
1 А дієслово
2 Б прислівник
3 В прикметник
4 Г сполучник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома