Укажіть речення, у якому виділене слово вжито в переносному значенні:
Укажіть прислів'я, у якому вжито антоніми:
Укажіть речення, у якому вжито фразеологічний зворот:
Укажіть пару речень, у якій виділені слова є омонімами:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть слово, у якому допущено орфографічну помилку:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть речення, що містить слово, у якому відбувається уподібнення приголосних звуків:
Прочитайте текст і виконайте до нього завдання.
(1) Навколо почало сіріти. (2) Виступили навпроти контури дубових стовбурів. (3) Простягайся по землі волохаті тіні. (4) Жовте світло залило галявену. (5) Повітря стало вогке. (6) Несподівано запищала якась пташка.
Укажіть речення зі словом, у якому є буква, що позначає два приголосні звуки:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах пишеться апостроф:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах відбувається подвоєння літер:
Укажіть рядок, у якому в усіх словах на місці пропуску пишеться літера И:
Укажіть рядок, у якому всі іменники у формі Р.в. однини мають закінчення -у (-ю):
Укажіть рядок, у якому в усіх словосполученнях на місці пропуску вживається прийменник у.
Укажіть рядки слів, які правильно розташовані за алфавітом:
Укажіть правильні твердження:
Укажіть ряди спільнокореневих слів:
Укажіть рядки, у яких усі слова пишуться з префіксом при-:
Укажіть словосполучення, у яких ужито слова, утворені переходом однієї частини мови в іншу:
Установіть відповідність між способом словотворення та словом:
1 префіксальний А оздоровити
2 суфіксальний Б чорноземний
3 префіксально-суфіксальний В лісосмуга
4 складання основ Г випросити
Д виліт
Установіть відповідність між словом і його характеристикою:
1 у слові на один звук більше, ніж букв; А рояль
2 у слові на один звук менше, ніж букв; Б дзьоб
3 у слові однакова кількість звуків і букв; В люлька
4 у слові на два звуки більше, ніж букв; Г ящірка
5 у слові на два звуки менше, ніж букв Д щириця
Установіть тлумачення фразеологізму нога за ногою:
Установіть тлумачення фразеологізму носити маску:
Установіть тлумачення фразеологізму носити камінь за пазухою:
Установіть відповідність між значеннями слів лівого та правого стовпчиків:
1 пастка А відраза
2 каверза Б облога
3 галузь В тенети
4 осоруга. Г галуззя
Ґ царина
Д спокуса
Е витівка
Установіть відповідність між способами словотворення та словами:
1 безсуфіксальний А від’їхати, по-козацьки, доповідь
2 префіксально-суфіксальний Б дослідник, надійний, багатіти
3 суфіксальний В розповідь, перехід, запис
4 префіксальний Г по-новому, провулок, заземлити
Ґ прозелень, прадавній, залетіти
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома