Апостроф на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Антонімічну пару вжито в прислів'ї
Правильною є форма займенника в словосполученні
Другий склад наголошений у слові
Граматичну помилку допущено в реченні
Спільнокореневим до слова «сонний» є
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дуб здавна постає як символ незламної сили, могутності та переможного довголіття. (2) У селі (В,в)ерхня Хортиця, яке нині перетворилося на передмістя Запоріжжя, височить дуб-велетень, вік якого понад вісімсот років. (3) Ще за часів (К,к)иївської Русі з брунатного жолудя проклюнувся паросток і, набираючи сили, згодом перетворився на розлоге дерево. (4) Під ним проходили мешканці (П, п)івденних степів, у його затінку вони відпочивали, ховалися від дощу або палючого сонця. (5) Нині над дубом-велетнем мчать реактивні лайнери, пролітають штучні супутники (3,з)емлі, а він, як і колись, живе, зеленіє, задумливо шумить серед безкраїх рідних обширів.
Синонімом до прикметника «розлоге» в третьому реченні тексту є слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дуб здавна постає як символ незламної сили, могутності та переможного довголіття. (2) У селі (В,в)ерхня Хортиця, яке нині перетворилося на передмістя Запоріжжя, височить дуб-велетень, вік якого понад вісімсот років. (3) Ще за часів (К,к)иївської Русі з брунатного жолудя проклюнувся паросток і, набираючи сили, згодом перетворився на розлоге дерево. (4) Під ним проходили мешканці (П, п)івденних степів, у його затінку вони відпочивали, ховалися від дощу або палючого сонця. (5) Нині над дубом-велетнем мчать реактивні лайнери, пролітають штучні супутники (3,з)емлі, а він, як і колись, живе, зеленіє, задумливо шумить серед безкраїх рідних обширів.
З маленької букви в тексті треба писати слово
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дуб здавна постає як символ незламної сили, могутності та переможного довголіття. (2) У селі (В,в)ерхня Хортиця, яке нині перетворилося на передмістя Запоріжжя, височить дуб-велетень, вік якого понад вісімсот років. (3) Ще за часів (К,к)иївської Русі з брунатного жолудя проклюнувся паросток і, набираючи сили, згодом перетворився на розлоге дерево. (4) Під ним проходили мешканці (П, п)івденних степів, у його затінку вони відпочивали, ховалися від дощу або палючого сонця. (5) Нині над дубом-велетнем мчать реактивні лайнери, пролітають штучні супутники (3,з)емлі, а він, як і колись, живе, зеленіє, задумливо шумить серед безкраїх рідних обширів.
Простим є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Дуб здавна постає як символ незламної сили, могутності та переможного довголіття. (2) У селі (В,в)ерхня Хортиця, яке нині перетворилося на передмістя Запоріжжя, височить дуб-велетень, вік якого понад вісімсот років. (3) Ще за часів (К,к)иївської Русі з брунатного жолудя проклюнувся паросток і, набираючи сили, згодом перетворився на розлоге дерево. (4) Під ним проходили мешканці (П, п)івденних степів, у його затінку вони відпочивали, ховалися від дощу або палючого сонця. (5) Нині над дубом-велетнем мчать реактивні лайнери, пролітають штучні супутники (3,з)емлі, а він, як і колись, живе, зеленіє, задумливо шумить серед безкраїх рідних обширів.
Відокремленою обставиною ускладнено речення
Виділені букви позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Редагування потребує сполука в рядку
Помилку в написанні слова допущено в рядку
Усі слова треба писати зі сполучною буквою о в рядку
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Букву в треба писати на місці обох пропусків рядка
Помилку у відмінюванні іменників допущено в рядку
Порушено норму відмінювання числівника в рядку
Немає помилок у дієслівних формах рядка
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні. Щодня ми реалізуємо себе, (1) виявляючи своє ставлення (2) до навколишнього світу, і найповніше, (3) найглибше (4) цей процес відбувається в мовленні під час повсякденного спілкування.
1 А дієприслівник
2 Б прикметник
3 В займенник
4 Г прийменник
Д прислівник
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням.
Фразеологізм Значення
1 гнути кирпу А обдурювати
2 мотати на вус Б сварити
3 водити за носа В зазнаватися
4 ловити ґав Г байдикувати
Д запам’ятовувати
Лексичну помилку допущено в рядку
Апостроф треба писати на місці всіх пропусків у рядку
На другий склад падає наголос у слові
Редагування НЕ ПОТРЕБУЄ словосполучення
Відокремлене означення вжито в реченні (розділові знаки пропущено)
Спільнокореневими до слова лице є всі слова, ОКРІМ
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Біля старої діброви видніється не/велика галявина. (2)Не/захищена від сонця, вона так нагрівається, що ... по ній ходити не/можливо. (3) Але ящірки спеки не бояться: вони вигрівають свої тіла теплом, що тримається і в/горі, і в/низу. (4) На/дворі сьогодні легкий вітерець, він освіжає не/спокійних метеликів і джмелів, що пораються біля квіток. (5)В/день, такий сонячний і погожий, сюди приходять художники щоб перенести цю красу на полотно.
Окремо треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Біля старої діброви видніється не/велика галявина. (2)Не/захищена від сонця, вона так нагрівається, що ... по ній ходити не/можливо. (3) Але ящірки спеки не бояться: вони вигрівають свої тіла теплом, що тримається і в/горі, і в/низу. (4) На/дворі сьогодні легкий вітерець, він освіжає не/спокійних метеликів і джмелів, що пораються біля квіток. (5)В/день, такий сонячний і погожий, сюди приходять художники щоб перенести цю красу на полотно.
Окремо треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Біля старої діброви видніється не/велика галявина. (2)Не/захищена від сонця, вона так нагрівається, що ... по ній ходити не/можливо. (3) Але ящірки спеки не бояться: вони вигрівають свої тіла теплом, що тримається і в/горі, і в/низу. (4) На/дворі сьогодні легкий вітерець, він освіжає не/спокійних метеликів і джмелів, що пораються біля квіток. (5)В/день, такий сонячний і погожий, сюди приходять художники щоб перенести цю красу на полотно.
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Біля старої діброви видніється не/велика галявина. (2)Не/захищена від сонця, вона так нагрівається, що ... по ній ходити не/можливо. (3) Але ящірки спеки не бояться: вони вигрівають свої тіла теплом, що тримається і в/горі, і в/низу. (4) На/дворі сьогодні легкий вітерець, він освіжає не/спокійних метеликів і джмелів, що пораються біля квіток. (5)В/день, такий сонячний і погожий, сюди приходять художники щоб перенести цю красу на полотно.
На місці крапок (речення 2) має бути слово
Підкреслені літери позначають однаковий звук у кожному слові рядка
Спрощення в групах приголосних треба позначати на письмі в усіх словах рядка
Помилку в написанні прислівника допущено в рядку
Час 4:15. Правильною відповіддю на запитання «Котра година?» є
Прочитайте речення. Довгождан(1)а відпустка Ген(2)адія й Ін(3)и до Гол(4)андії раніше здавалася чимось нездійснен(5)им. Подвоєні літери треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Помилку у відмінюванні іменника допущено в рядку
Прочитайте речення. Ця ... книжка ще стане тобі в ..., адже через ... іспит. Граматично правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Прочитайте рядки. Чи(1) може(2) в цім калейдоскопі літ (3) де все нещадно звичне і щоденне (4) ти просто дивишся мені услід (5) і трохи любиш сни свої про мене? Кому треба ставити на місці всіх цифр, ОКРІМ
Граматично правильне речення можна утворити, якщо до фрагмента Заварюючи каву,... додати
Установіть відповідність.
Слово Синонім
1 архаїчний А подібний
2 аналогічний Б справжній
3 автентичний В правильний
4 альтруїстичний Г стародавній
Д безкорисливий
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Стилет (1) чи стилос? — не збагнув. (2) Двояко Вагаються трагічні терези. (3) Не кинувши у глиб надійний якір, Пливу й пливу (4) повз береги краси.
1 А частка
2 Б сполучник
3 В числівник
4 Г прислівник
Д прийменник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома