Не відмінюються всі слова рядка
Синоніми наведено в рядку
Фразеологічний зворот ужито в рядку
Складним є речення
ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ.
(1) Народний костюм — це не просто історія. (2) Це краса і душі, і життя. (3) На цій барвистій виставці я задумалася — а як нам зробити так, щоб ця краса знову засяяла на наших хлопцях і дівчатах? (4) Безперечно, тут свій позитивний вплив матиме створення Музею народного вбрання України та виступи студентських колективів аматорського мистецтва навчальних закладів Мінагрополітики. (5) А я думаю, що варто було б провести у навчальних закладах конкурси на власноруч виготовленний костюм, вишиту сорочку, блузку тощо. (6) Тоді не тільки мамина, а й дівоча сорочка буде вишивана біла і душі мила…
Вставне слово є у
ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ.
(1) Народний костюм — це не просто історія. (2) Це краса і душі, і життя. (3) На цій барвистій виставці я задумалася — а як нам зробити так, щоб ця краса знову засяяла на наших хлопцях і дівчатах? (4) Безперечно, тут свій позитивний вплив матиме створення Музею народного вбрання України та виступи студентських колективів аматорського мистецтва навчальних закладів Мінагрополітики. (5) А я думаю, що варто було б провести у навчальних закладах конкурси на власноруч виготовленний костюм, вишиту сорочку, блузку тощо. (6) Тоді не тільки мамина, а й дівоча сорочка буде вишивана біла і душі мила…
Орфографічну помилку допущено в слові
ПРОЧИТАЙТЕ ТЕКСТ І ВИКОНАЙТЕ ЗАВДАННЯ.
(1) Народний костюм — це не просто історія. (2) Це краса і душі, і життя. (3) На цій барвистій виставці я задумалася — а як нам зробити так, щоб ця краса знову засяяла на наших хлопцях і дівчатах? (4) Безперечно, тут свій позитивний вплив матиме створення Музею народного вбрання України та виступи студентських колективів аматорського мистецтва навчальних закладів Мінагрополітики. (5) А я думаю, що варто було б провести у навчальних закладах конкурси на власноруч виготовленний костюм, вишиту сорочку, блузку тощо. (6) Тоді не тільки мамина, а й дівоча сорочка буде вишивана біла і душі мила…
Пунктуаційну помилку допущено в
Усі слова написані правильно в рядку
Літеру з на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Подвоєння літер відбувається в усіх словах рядка
Апостроф пишеться в усіх словах рядка
Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні.
Форми ступенів порівняння прикметників правильно утворено в рядку
Правильно утворено всі імена по батькові в рядку
Правильно утворені дієслівні форми в рядку
Граматично правильно утворено словосполучення
З великої літери треба писати тільки перше слово в рядку
Усі слова треба писати через дефіс у рядку
Сполучник умови вжито в реченні
Доберіть до фразеологізму хоч вовком вий антонім
Утворіть граматично правильні словосполучення, поєднавши слова, позначені цифрами, і форми слова, позначені буквами.
1 Взяти. А За хворим.
2 Доглядати. Б Хворого.
3 Залицятися. В До дівчини.
4 Прийняти. Г В дар.
Д Участь.
Правильно написано всі слова в рядку
НЕПРАВИЛЬНО утворено форму дієприкметника в рядку
Лексичну помилку допущено в рядку
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
На другий склад падає наголос у слові
Спільнокореневим до слова око є
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Окремо в тексті треба писати сполуку слів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Простим є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання 7–10.
(1) Незважаючи на не/щастя, розчарування, насмішки односельців, брак освіти, роботи цієї не/пересічної художниці стали справжніми зразками декоративно-прикладного мистецтва. (2) Узявши на озброєння тексти пісень, казок і легенд та не/повторну природу рідної України, Катерина Білокур відтворила досі не/бачений ніким світ, що був частиною її […]. (3) Коли вона малювала ніщо не заважало їй фантазувати: жовтогарячий колір перетікав у коричневий, змішувався з усіма відтінками зеленого, синього, червоного, фіолетового… (4) На полотні художниці вдавалося поєднувати рослини у фантастичні композиції, у яких одна квітка могла бути весняною, а інша – геть літньою…
Замість пропуску в другому реченні можна поставити всі слова, ОКРІМ
Літеру в треба писати на місці пропуску в рядку
Звук [т] треба вимовляти на місці пропуску в усіх словах рядка
Без знака м’якшення на місці пропуску треба писати всі слова в рядку
Правильними відповідями на запитання «Котра година?» будуть усі, ОКРІМ
Двокрапку треба ставити в реченні (розділові знаки пропущено)
Помилку у творенні форми ступеня порівняння прикметника допущено в реченні
Правильно утворено форму третьої особи множини від інфінітива
Літеру і треба писати на місці пропуску в усіх словах у рядку
Прочитайте фрагмент тексту, у якому пропущено окремі слова. Керівника гуртка Олексія … повідомили про те, що за півтора … занять група учнів … орієнтуватися … Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків
Увідповідніть фразеологізм із його значенням.
Фразеологізм Значення
1 поливати брудом А бути у відчаї
2 варити воду Б лементувати
3 топтати ряст В жити
4 вити вовком Г ганьбити
Д вередувати
З’ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
(1)Нині важко й уявити, що відносно недавно – (2)якихось сорок (3)років тому – чи не головним засобом духовного порозуміння в молодіжному середовищі була не рок-музика, а (4)таки поезія.
1 А іменник
2 Б числівник
3 В займенник
4 Г прислівник
Д частка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома