Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного звука в слові
Частку не треба писати разом у варіанті
Суфікс -ов- має прикметник, утворений від іменника
Помилково вжито слово в рядку
Неправильно утворено форму слова у варіанті
Спонукальним є речення
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...
Фразеологізмом є вислів
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...
Окремо в цьому тексті треба писати
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...
Простим реченням з відокремленою обставиною є
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1) Боляче буває дивитися, як падає зірка. (2) Як/би хотілося запримітити, звідки вона зірвалася й куди мала б упасти спіткнувшись на рівному місці. (3) Дивишся у високий морок, де щойно був залишений слід. (4) Дивишся, вражений, сподіваючись, що не вмерла зірка, що спалахне вона в іншому місці. (5) Про/те ні, не спалахнула. (6) А потім не встигаєш помічати, де й котра зірка зірвалася, полетіла до/низу. (7) Що їх манить туди? (8) Що жене їх стрімкими табунами? (9) Яка непереможна сила старої землі? (10) Чи не та сама сила, що пробуджує в мене любов до неї, що все тримає на цьому світі? (11) Оглянься! (12) Прожиті твої дні летять слідом за тобою, що/миті згасаючи в темряві минулого...
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
Однакова кількість звуків і букв у кожному слові рядка
Виділене слово вжито в невластивому йому значенні в реченні
Спрощення у групах приголосних на місці пропуску позначається на письмі в усіх словах рядка
Без апострофа треба писати всі слова в рядку
Літеру и треба писати на місці обох пропусків у рядку
Подвоєне нн треба писати на місці пропуску в усіх словах рядка
Закінчення -е (-є) у формі кличного відмінка мають усі іменники в рядку
Граматичну помилку допущено в рядку
Правильно утворено форму 3-ї особи множини від інфінітива
Установіть відповідність між фразеологізмом і його значенням
Фразеологізм Значення
1 неопалима купина А невеликий, посильний вклад
2 земля обітована Б вершина творчості
3 лепта вдовиці В місце заповітної мрії
4 наріжний камінь Г те, що живе вічно
Д основа, базис
З'ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово).
Знову осінь... (1) Знов у дальній вирій Птаство з (2) України відліта, У високім (3) піднебеснім вирі
Піднебесну путь (4) свою верста.
1 знов А дієслово
2 України Б іменник
3 піднебеснім В займенник
4 свою Г прикметник
Д прислівник
Апостроф треба писати на місці пропуску в словах рядка
НЕМАЄ лексичної помилки в рядку
Спільнокореневим до слова очі є
Перший склад наголошений у слові
НЕПРАВИЛЬНО вжито прийменник у словосполученні
Відокремленим означенням можна замінити підрядну частину в реченні
Прочитайте текст і виконайте завдання.
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ....
У формі знахідного відмінка вжито іменник
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ....
На місці крапок у п’ятому реченні має бути слово
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ....
У прямому значенні вжито дієслово
Прочитайте текст і виконайте завдання 7-10.
(1)Осінь танула, як воскова свічка, ставала все прозорішою й легшою. (2)Жадна земля випила за літо сонце і воно стало бліде, анемічне. (3)А земля мусила вмирати від голоду й спраги, бо чаша сонця стала порожня. (4)Уже блакитний шовк неба покрився мереживом чорних гіллячок, наче ажурною мантильєю. (5)Природа довго боролася, шуміла, протестувала і не хотіла ....
Пунктуаційну помилку допущено в реченні
За алфавітним порядком записано всі слова рядка
Спрощення приголосних позначається на письмі в усіх словах рядка
Літеру з треба писати на місці крапок у всіх словах рядка
Прочитайте речення. Я сьогодні, як небо, захмар(1)на, Зранку думка тр(2)вожна пр(3)йшла: Про достаток ми жадібно мар(4)мо І не бач(5)м, як гине душа. Букву е треба писати замість цифри
Редагування потребує словосполучення
Вислів пройти і Крим, і Рим, і мідні труби протилежний за значенням фразеологізму
Речення з однорідними членами утвориться, якщо до частини Сонце пірнуло за небокрай... додати
На запитання «Котра година?» правильною є відповідь
Помилковою є етикетна формула
Доберіть синоніми.
Слово Синонім
1 пролог А окраїна
2 паритет Б кінцівка
3 периферія В рівність
4 платформа Г поміст
Д вступ
З’ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово). (1)Мої дні течуть (2)тепер серед степу, (3)серед долини, (4)налитої зеленим хлібом.
1 А займенник
2 Б прислівник
3 В прийменник
4 Г дієприкметник
Д дієприслівник
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома