10 клас. Урок контролю та корекції навчальних досягнень учнів за темою "Взаємодія громадян і держави в досягненні суспільного добробуту".

Додано: 1 квітня
Предмет: Громадянська освіта, 10 клас
12 запитань
Запитання 1

Яку потребу ви задовольнили, переглянувши цікавий кінофільм?

варіанти відповідей

А. матеріальна, особиста;

Б. духовна, особиста;

В. матеріальна, суспільна;

Г. духовна, групова.

Запитання 2

Економічна раціональність передбачає таку поведінку людей,

за якої…


варіанти відповідей

А. кожен суб’єкт економічних відносин ощадливо витрачає гроші;

Б. кожна людина робить вибір відповідно до своїх вигод;

В. кожен суб’єкт ринкових відносин має діяти відповідно до інструкцій;

Г. усі люди діють однаково в однакових умовах.

Запитання 3

Під економічною категорією «власність» розуміють…

варіанти відповідей

А. належність людини до об’єкта власності;

Б. відносини між державою та фізичною особою стосовно

привласнення державного майна;

В. відносини між суб’єктами стосовно привласнення економічних благ та використання засобів виробництва;

Г. відносини між людьми з приводу використання споживчих благ.

Запитання 4

Основними перевагами ринкової економіки є…

варіанти відповідей

А. забезпечення ефективного використання ресурсів та економічної свободи;

Б. рівномірний розподіл особистих доходів і забезпечення повної зайнятості;

В. забезпечення стабільності цін і справедливого розподілу особистих доходів;

Г. ліквідація дискримінації і зведення до мінімуму забруднення довкілля.

Запитання 5

Яке із тверджень є правильним?

варіанти відповідей

А. у зв’язку з подорожчанням бензину його пропозиція на ринку зменшилася;

Б. обсяг попиту на автомобілі зріс у зв’язку з підвищенням цін

на бензин;

В. на ринку апельсинів зросли ціни, тому підвищився попит на них у споживачів;

Г. унаслідок зниження ціни на канцелярські товари зменшився обсяг попиту на них.

Запитання 6

Причиною дефіциту товару на ринку є те, що…

варіанти відповідей

А. ціна на товар перевищує рівноважну ціну;

Б. виробництво товару є недостатнім, а ціна – заниженою;

В. товар не відповідає державному стандарту якості;

Г. обсяг пропозиції перевищує обсяг попиту.

Запитання 7

Ринкова система — це…

варіанти відповідей

А. система господарювання, заснована на приватній власності, вільному ціноутворенні та конкуренції;

Б. система, де поєднуються державні важелі регулювання економіки з монополістичною конкуренцією;

В. складний механізм взаємоузгодження економічних відносин між державою й приватними підприємствами;

Г. економічна система, яка заснована на приватній власності та традиційних методах господарювання.

Запитання 8

Обмеженість трудових ресурсів зумовлена…

варіанти відповідей

А. загальною кількістю безробітних у країні;

Б. загальною кількістю робочих місць на підприємствах;

В. зменшенням потреб виробництва в робочій силі:

Г. загальною кількістю населення і часткою працездатних людей.

Запитання 9

До принципів ринкової економіки НЕ належить:

варіанти відповідей

А. економічна свобода; 

Б. конкуренція, саморегулювання;

В. жорстке регулювання економіки з боку держави;

Г. саморегулювання, конкуренція, економічна свобода.

Запитання 10

Яка ціна називається рівноважною?

варіанти відповідей

А. ціна, до якої доходять подавець та покупець в кожній окремій ситуації;

Б. обсяг пропонування зростає тоді, коли зростає ціна;

В. вища ціна яка створює можливість відшкодування вищих витрат;

Г. ціна, за якої обсяг пропонування приблизно відповідає обсягу попиту.

Запитання 11

Які функції виконують гроші?

варіанти відповідей

А. засоби обігу та платежу;

Б. засоби обігу, платежу, нагромадження, міри вартості.

В. засоби нагромадження, міри вартості;

Г. засоби експлуатації працівників працедавцями;

Запитання 12

Хто є суб’єктами ринку праці?

варіанти відповідей

А. підприємці;  

Б. неповнолітні, люди з інвалідністю та пенсіонери;

В. наймані працівники, підприємці та держава;  

Г. наймані працівники та держава.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест