Сукупність взаємопов'язаних популяцій організмів, які взаємодіють між собою та з умовами середовища життя - це...
Ланцюг живлення - це:
Виберіть правильну послідовність ланцюга живлення
Укажіть, до якого трофічного рівня у ланцюгах живлення належать організми-автотрофи
Укажіть штучну екосистему:
Живий ( біотичний) компонент екосистеми (Декілька варіантів)
Користуючись правилом екологічної піраміди, визначте, яка маса водоростей потрібна, щоб у морі виріс і міг існувати один дельфін, маса якого 400 кг.
Ланцюг живлення:
водорості - планктонні тварини - риби - дельфін
Встановіть відповідність між назвами організмів та їх приналежністю до певної екологічної групи
1.продуценти а. бактерії гниття
2. консументи І порядку б. полівка
3. консументи ІІ порядку в. пшениця
4. редуценти г. яструб
За походженням екосистеми поділяють на
Для задоволення своїх господарських потреб, людина на місці природних екосистем створює штучні – антропогенні (тобто створені людиною). Які з зазначених екосистем належать до створених людиною?
Виберіть найменші екосистеми:
На полі росте трава. ЇЇ з"їдає польова миша. Мишу спіймала і з"їла змія. Змію з"їв орел. Хто з цих організмів є консументом ІІ порядку
Складіть схему ланцюга живлення екосистеми озера, включивши до неї такі компоненти: продуценти, консументи І порядку, консументи ІІ порядку, консументи ІІІ порядку.
На уроці біології для обговорення трофічних зв'язків між організмами клас поділили на дві групи. Перша група зазначила, що на першому трофічному рівні перебувають рослиноїдні тварини. Друга група вважала, що на другому трофічному рівні перебувають хижаки. Яка група висловила правильне судження?
Гетеротрофні організми, які отримують органічні речовини, живлячись іншими живими організмами - це
Співввідношення чисельності особин різних вікових класів і поколінь - це
Здатність екосистеми тривалий час існувати , підтримуючи свій склад і функціонування - це
Сукупність особин одного виду,які здатні до самовідтворення протягом великої кількості поколінь і тривалий час займають певну територію - це
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома