(1) Прилинули не/зліченні теплі молдавські вітри, насунуло з півдня велике жовте одноманіття. (2) Наставали дедалі кращі й леткі наче мильні бульбашки дні, і кожний видавався так до краю шляхетним, що всяка хвиля тривання була чудом надмірним і ще не/звіданим. (3) У тиші глибоких і гарних днів змінювалась не/помітно тканина листків. (4) Аж певного дня дерева постали в солом’яному вогні цілком здематеріалізованого листя, у красі легкій, як відцвілі пелюстки, як прекрасні пави й фенікси, котрі мусять лишень схитнутись і затріпотіти, щоб струсити те злиняле та не/потрібне пір’я.
Роль підмета виконують слова, виділені в усіх рядках, ОКРІМ
З’ясуйте синтаксичну роль виділеного в реченні сліва
Українській класичній прозі завжди була властива яскрава поетичність.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Я лиш син народу.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Весна захлиналася буйним цвітом вишень.
З’ясуйте, яким членом речення є виділене слово.
Писати вірші — жить непросто.
Звичай робити писанки виник в Україні ще з дохристиянських часів.
Визначте синтаксичну роль виділеного дієслова в реченні.
Він мені казав вивчити напам’ять про Каїна та Авеля.
Визначте вид односкладного речення
Мені невесело було й на нашій славній Україні.
Визначте вид односкладного речення .
Озеро в лісі, в озері - ліс
Визначте вид односкладного речення
Солодке тяжіння земної орбіти.
Визначте вид односкладного речення
Старезний, густий, предковічний ліс на Волині.
цей бал ти отримаєш просто так!!!!З НОВИМ РОКОМ!!!!!
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома