11. Контрольна робота з теми "Основи композиції та дизайну"

Додано: 16 листопада
Предмет: Інформатика, 11 клас
20 запитань
Запитання 1

Що таке колористика?

варіанти відповідей

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле.

Запитання 2

Що таке композиція?

варіанти відповідей

Властивість світла викликати певне зорове відчуття у відповідності зі спектральним складом відбиваного або випускається випромінювання.

Об'єднання окремих графічних елементів в єдине ціле.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Наука про колір, що включає знання про природу кольору, основних, складових і додаткових кольорах, основні характеристики кольору, колірних контрастах, змішування кольорів, колориті, колірної гармонії, колірному мовою, колірної гармонії і колірної культури.

Запитання 3

Який це вид композиції?

варіанти відповідей

Глибинно-просторова

Масштабна

Об'ємна

Контрастна

Фронтальна

Запитання 4

Вибери головні композиційні прийоми.

варіанти відповідей

ритм

симетрія

глибина

асиметрія

статика

динаміка

Запитання 5

Як називається природний візерунок на поверхні розрізу деревини, деяких мінералів, рогу, утворений різноманітними шарами матеріалу?

варіанти відповідей

контраст

пропорційність

фактура

графічність

текстура

Запитання 6

Що таке бренд?

варіанти відповідей

це набір зовнішніх атрибутів, що виділяють товар або компанію серед інших товарів і компаній.

визначається однозначно як зареєстрована і юридично захищена марка або її частина.

це переконлива обіцянка якості, обслуговування і цінності на тривалий період, що підтверджується випробуванням продукту, повторними покупками і задоволенням від використання

Запитання 7

Який це вид товарного знака?

варіанти відповідей

комбінований

словесний

образотворчий

звуковий

Запитання 8

Що означає RGB?

варіанти відповідей

Адитивна кольорова модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якого червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори. Широко застосовується в техніці для відображення зображення за допомогою випромінення світла.

Однаково насичені відтінки, що відносяться до одного і того ж кольору спектру, можуть відрізнятися один від одного ступенем яскравості. Наприклад, при зменшенні яскравості синій колір поступово наближається до чорного.

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Запитання 9

Що таке колірний круг?

варіанти відповідей

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

Модель конкретизованої класифікації гами світлових кольорів сприйнятних для людини, котра дає можливість класифікувати конкретний колір для подальшої можливості його відтворення.

Спосіб зрозуміти асоціації кольорів з різними речами та дозволяє зрозуміти, як кольори взаємодіють один з одним.

Це основний інструмент у мистецтві та дизайні, що допомагає зрозуміти принципи поєднання кольорів і створення гармонійних композицій. 

Запитання 10

Що означає CMYK?

варіанти відповідей

Субтрактивна кольорова модель, використовується у поліграфії, перш за все при багатофарбовому (повноколірному) друці. Вона застосовується у друкарських машинах і кольорових принтерах.

Колірна модель, заснована на трьох характеристиках кольору: колірному тоні (Hue), насиченості (Saturation) і значенні кольору (Value), який також називають яскравістю (Brightness).

 Адитивна кольорова модель, що описує спосіб синтезу кольору, за якого червоне, зелене та синє світло накладаються разом, змішуючись у різноманітні кольори. Широко застосовується в техніці для відображення зображення за допомогою випромінення світла.

Запитання 11

Що таке контраст?

варіанти відповідей

 властивість тіл викликати те чи інше зорове відчуття згідно зі спектральним складом відбитого або випромінюваного ними світла

чітко виявлена протилежність відповідних властивостей предмета, стану, дії тощо

 природний візерунок на поверхні розрізу деревини, деяких мінералів, рогу, утворений різноманітними шарами матеріалу

 відсутність будь-якої симетрії

Запитання 12

Дизайн - це..

варіанти відповідей

це фахівець, що відповідає за функціональний і естетичний рівень предметів та компонентів, створюючи певне середовище.

це творча діяльність, метою якої є визначення певних якостей промислового виробу.

називають будь-який твір мистецтва, незалежно від його виду: архітектура, музика чи живопис.

це композиція, що розташована в одній площині.

Запитання 13

Ім`я бренду повинно бути....

варіанти відповідей

точним, коротким, живим, емоційним і благозвучним.

повинна набридати або дратувати при тривалому і інтенсивному використанні.

придатне для використання в різних марочних комунікаціях і різноманітних контекстах використання.

Запитання 14

Логоти́п - це..

варіанти відповідей

комбінація початкових букв, що являє собою скорочену назву якої-небудь установи,підприємства, фірми і т. ін.

зображення або малюнок, який використовується людиною, групою або компанією, щоб відзначити, ким вони є.

розробка імені бренду, яке сприяє завоюванню споживача.


це найважливіша ланка його просування на ринку товарів чи послуг, що привертає увагу споживача вже саме по собі і зменшує витрати на рекламу, PR, маркетингові заходи.

Запитання 15

Активна маркетингова стратегія, що включає комплекс заходів щодо зміни бренду (як компанії, так і виробленого нею товару), або його складових: назви, логотипу, слогану, візуального оформлення, зі зміною позиціонування- це..

варіанти відповідей

Брендбук

Ребрендинг

Неймінг

Брендинг

Запитання 16

Зміна якої характеристики кольору показана на малюнку?

варіанти відповідей

колірний тон

яскравість

насиченість

контрастність

Запитання 17

Ледь помітна відмінність у складових предмета або їх групи.

варіанти відповідей

контраст

нюанс

фактура

тектоніка

Запитання 18

Набір колірних, графічних, словесних, типографських, дизайнерських, постійних елементів, що забезпечують візуальну і змістову єдність товарів (послуг) усієї вихідної від фірми інформації, її внутрішнього оформлення - це...

варіанти відповідей

фірмовий стиль

бренд

фірмовий знак

логотип

Запитання 19

Який із різновидів знаків зображено на рисунку?

варіанти відповідей

знаки індекси

знаки образи

знаки символи

знаки константи

Запитання 20

Вид дизайну, в основі якого лежить художньо-проектна діяльність, спрямована на розробку промислових виробів з високими споживчими якостями - це...

варіанти відповідей

графічний дизайн

арт-дизайн

ландшафтний дизайн

промисловий дизайн

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест