12 група 2024_09_23_іст. України

Додано: 22 вересня
Предмет: Історія України, 9 клас
20 запитань
Запитання 1

Після ліквідації Запорозької Січі найнепокірніші запорожці подалися за межі Російської імперії, на землі, що були під владою турецького султана. Там вони заснували:   

варіанти відповідей

Чортомлицьку Січ

Задунайську Січ

Азовську Січ

Запорозьку Січ

Запитання 2

Промисловий переворот - це:

варіанти відповідей

Зміна соціальної, політичної та економічної системи, яка відбувається раптово

Заміна мануфактурного виробництва з ручною ремісничою технікою великим машинним фабрично-заводським виробництвом з найманою працею робітників

Стратегічне бачення розвитку народу, держави

Утвердження в суспільстві демократичних прав і свобод для громадян

Запитання 3

Коли було створене Азовське козацьке військо?

варіанти відповідей

1787 р.

1832 р.

1828 р.

1860 р.

Запитання 4

Місто, якому були даровані права та свободи торгівлі, присвоєні "порто-франко"

варіанти відповідей

Миколаїв

Проскурів

Одеса

Київ

Запитання 5

Унаслідок завершення російсько-французької війни 1812 р. було:

варіанти відповідей

Розформовано українські полки козацького та земського ополчення

Скасовано кріпосний стан селян

 Ліквідовано автономію у складі "Варшавського герцогства"

Відновлено козацькі привілеї учасникам закордонного походу російської армії

Запитання 6

Причина ліквідації Задунайської Січі?

варіанти відповідей

Перехід задунайських козаків на бік Росії в ході російсько-турецької війни 1828–1829 рр.

Включенням придунайських земель до складу Росії в результаті російсько-турецької війни 1768–1774 рр.

Відмова задунайських козаків підтримати Туреччину, союзника Наполеона, у франко- російській війні 1812–1814 рр.

Участь задунайських козаків у російсько-турецькій війні 1806–1812 рр. на боці Туреччини

Запитання 7

У результаті якої війни до Росії відійшли українські землі Бессарабії, частина Північної Буковини, фортеці Ізмаїл, Кілія, Аккерман?  

варіанти відповідей

Російсько - турецької 1806-1812 р.

Російсько - французької 1812 р.

Російсько - турецької 1828-1829 р.

Російсько - польської 1830-1831р.

Запитання 8

Що було характерним для першого етапу українського 

національного відродження?

варіанти відповідей

створення видавничо-культурних, просвітницьких, археографічних закладів й організацій

збирання та публікація українських народних пісень, легенд 

тощо

дослідження звичаїв і вірувань, написання історичних 

трактатів і художніх творів

створення перших політичних партій

формування й поширення серед загалу вимоги суверенітету нації у межах незалежної держави

Запитання 9

Основні причини соціальних протестів українського селянства перш.пол.19 ст.

варіанти відповідей

усі перерахован

запровадження військових поселень в Наддніпрянщині

зловживання імперських чиновників

посилення кріпосницького гноблення

Запитання 10

Що було однією з особливостей промислового розвитку українських земель у першій половині XIX ст., що входили до складу Російської імперії?

варіанти відповідей

формування фабрично-заводської промисловості

високий рівень концентрації виробництва

зростання обсягів іноземних інвестицій

Запитання 11

Що спонукало українських селян у другій половині XVIII – на початку ХІХ ст. до участі в колонізації земель Півдня України?

варіанти відповідей

 існування податкових і соціальних пільг, вільних земель

продовження боротьби козацтва проти турецько-татарських набігів

прагнення дистанціюватися від участі в польських повстаннях

можливість вільно послуговуватися українською мовою

Запитання 12

Які явища та процеси характерні для соціально-економічного життя підросійської України в першій половині 19 ст.?

варіанти відповідей

завершення промислового перевороту

наростання антикріпосницьких виступів

 панування натурального господарства

домінування поміщицького землеволодіння

зменшення визиску селянства та його майнового розшарування

інтенсивний шлях розвитку сільського господарства

збереження кріпосницьких відносин

Запитання 13

Що стосується Наполеонівських війн і українських земель:

варіанти відповідей

Бойові дії проходили лише в Наддніпрянщині

Олександр І тимчасово відновив козацьке військо Польщі

За Віденським конгресом до Росії перейшла Галичина

Українські козаки не були задіяні в великих битвах

В ополчення йшли селяни, щоб отримати свободу

 Один з козацьких полків формувався в Полтаві Іваном Котляревським

Українські козаки несли гарнізонну службу в Польщі, Німеччині, Франції

Запитання 14

Якою цифрою позначено територію, приєднану до Російської імперії в результаті війни з Османською імперією 1806–1812 рр.?


варіанти відповідей

1

2

3

4

Запитання 15

Наприкінці ХVІІІ — на початку ХІХ ст. на Півдні України (Новоросії) домінуючим було:

варіанти відповідей

селянське землеволодіння

поміщицьке землеволодіння

козацьке землеволодіння

землеволодіння іноземних колоністів

Запитання 16

Що було особливістю розвитку сільського господарства в Наддніпрян-

ській Україні в першій половині XIX ст.?

варіанти відповідей

розвиток товарного землеробства

зменшення експлуатації селянства

впровадження сільськогосподарської кооперації

ліквідація малоземелля в селянства

Запитання 17

У якому регіоні Наддніпрянщини на початку ХІХ ст. польська шляхта зберігала панівне становище?

варіанти відповідей

Слобожанщині

Правобережжі

Півдні

Лівобережжі

Запитання 18

Козацькі полки, сформовані в 1812 р. в Україні, брали участь у:

варіанти відповідей

битві під Бородіним

«битві народів» під Лейпцигом

битві «трьох імператорів» під Аустерліцем

битві під Ватерлоо

Запитання 19

Які назви використовувалися щодо українських земель у складі Російської імперії у першій половині ХІХ ст.?

варіанти відповідей

Південно-Західний край

Київська Русь

Гетьманщина

Малоросія

Новоросія

Мала Польща

Червона Русь

Запитання 20

Наприкінці XVIII — на початку ХІХ ст. просвітницькою діяльністю

серед місцевих українців Галичини та Закарпаття займалися пред-

ставники:

варіанти відповідей

греко-католицького духовенства

місцевої шляхти

православного духовенства

світської інтелігенції

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест