Чотирикутники. Паралелограм. Прямокутник. Ромб. Квадрат.

Додано: 21 квітня 2021
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 298 разів
10 запитань
Запитання 1

Оберіть правильне твердження: Ромб - це

варіанти відповідей

чотирикутник, у якого протилежні сторони рівні

прямокутник, у якого всі сторони рівні

паралелограм, у якого всі сторони рівні

Запитання 2

Вкажіть неправильне твердження.

варіанти відповідей

Протилежні кути ромба рівні

Діагоналі паралелограма перпендикулярні

Діагоналі квадрата рівні

Квадрат - це прямокутник, у якого всі сторони рівні

Запитання 3

У паралелограмі АВСD діагоналі перетинаються в точці О, причому АО = 5 см. Знайдіть АС.

варіанти відповідей

5 см

2,5 см

10 см

1,25 см

Запитання 4

Один із кутів ромба на 20⁰ більший за інший. Знайдіть всі кути ромба.

варіанти відповідей

40⁰;140⁰; 40⁰; 140⁰

50⁰;130⁰; 50⁰; 130⁰

80⁰;100⁰; 80⁰; 100⁰

20⁰;160⁰; 20⁰; 160⁰

Запитання 5

Сума двох кутів паралелограма дорівнює 100⁰. Знайдіть всі кути паралелограма.

варіанти відповідей

40⁰; 140⁰; 40⁰; 140⁰

50⁰; 130⁰; 50⁰; 130⁰

60⁰; 120⁰; 60⁰; 120⁰

80⁰; 100⁰; 80⁰; 100⁰

Запитання 6

Знайдіть сторони чотирикутника, якщо його периметр дорівнює 14, а довжина кожної сторони, починаючи з другої, на 1 см більша за довжину попередньої.

варіанти відповідей

2, 3, 4, 5

1, 2, 3, 4

3, 4, 5, 6

1, 3, 4, 6

Запитання 7

Якщо периметр квадрата дорівнює 36 см, то його сторона рівна:

варіанти відповідей

18 см

9 см

6 см

144 см

Запитання 8

Один з кутів паралелограма дорівнює 920. Знайдіть інші його кути.

варіанти відповідей

920, 780, 780

920, 880, 880

920, 1080, 1080

880, 880, 1080

Запитання 9

Одна зі сторін паралелограма дорівнює 7 см, а інша на 1,5 см коротша. Чому дорівнює периметр паралелограма?

варіанти відповідей

12, 5 см

15, 5 см

25 см

17 см

Запитання 10

Якщо дві сторони прямокутника відносяться як 3 : 4, а його периметр дорівнює 28 м, то сторони цього прямокутника дорівнюють:

варіанти відповідей

4 м і 24 м

6 м і 8 м

12 м і 16 м

1 м і 18 м

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест