Діагностувальна робота з геометрії 11 клас

Додано: 16 вересня
Предмет: Геометрія, 10 клас
Копія з тесту: 17.05 Підсумкова к.р., 10кл
14 запитань
Запитання 1

При якому значенні z вектори a(6;0;12) та b(-8;13; z) перпендикулярні?


варіанти відповідей

-4

4

5

0

Запитання 2

Вектори перпендикулярні, якщо...

варіанти відповідей

їх скалярний добуток = 0

їх векторний добуток = 0

кут між векторами = 0

Запитання 3

Площа ромба =

варіанти відповідей

півдобуток діагоналей

добуток висоти ромба на його висоту

S = ab

S = a2 ⋅sinα

Запитання 4

тангенс гострого кута прямокутного трикутника - це відношення...

варіанти відповідей

прилеглого катета до гіпотенузи

протилежного катета до гіпотенузи

протилежного катета до прилеглого

Запитання 5

tg300 = ...

варіанти відповідей

√3

√⅓

1

Запитання 6

tg450 = ...

варіанти відповідей

√3

√⅓

1

Запитання 7

Площа прямокутного трикутника зі стороною а =...

варіанти відповідей

½ добутку катетів

½ добутку діагоналей

ah

½ ah

Запитання 8

Площа рівностороннього трикутника зі стороною а =...

варіанти відповідей

½ добутку катетів

а2√3/4

ah

½ ah

Запитання 9

Кут між бічною гранню й площиною основи правильної 4-кутної піраміди....

варіанти відповідей

∠SMO, OM⊥AD

∠SAO, АС - діагональ основи

Запитання 10

Кут між похилою й площиною ....

варіанти відповідей

∠ між похилою та її проекцією

∠ між похилою та перпендикуляром до цієї похилої

Запитання 11

Два ненульових вектори називають рівними, якщо .....

варіанти відповідей

їхні модулі рівні й вони співнапрямлені.

їхні модулі рівні

їх координати рівні

їх координати пропорційні

Запитання 12

Два ненульових вектори називають колінеарними, якщо вони......

варіанти відповідей

лежать на паралельних прямих або на одній прямій

їхні модулі рівні

їх координати рівні

їх координати пропорційні

Запитання 13

(X;Y;Z)...

варіанти відповідей

X - абсциса

Z - ордината

Y - апліката

Запитання 14

(X;Y;Z)...

варіанти відповідей

X - апліката

Z - абсциса

Y - ордината

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест