Функція

Додано: 20 травня 2022
Предмет: Алгебра, 9 клас
Тест виконано: 6 разів
14 запитань
Запитання 1

Чому дорівнює значення функції f(x) = 2x2 -1 в точці х = -3?

варіанти відповідей

-19

-13

11

17

Запитання 2

Серед наведених функцій укажіть квадратичну

варіанти відповідей

у = 2х - 5

у = 2√х - 5

у = 2х2 - 5

у = 22 - 5

Запитання 3

Як потрібно паралельно перенести графік функції у = √х , щоб отримати графік функції у = √х - 5?

варіанти відповідей

на 5 одиниць вгору

на 5 одиниць вниз

на 5 одиниць вліво

на 5 одиниць вправо

Запитання 4

Вітки параболи y = ax2 + bx + c

варіанти відповідей

напрямлені вгору

напрямлені вниз

визначити неможливо

не має значення

Запитання 5

Знайдіть абсису вершини параболи у = 2х2 - 12х + 3

варіанти відповідей

6

-6

3

-3

Запитання 6

Вершина якої параболи належить осі абсцис?

варіанти відповідей

у = х2 - 6

у = х2 - 6х

у = (х - 6)2

у = (х - 6)2 - 2

Запитання 7

Графік функції y = f(x) симетричний графіку функції y = - f(x)

варіанти відповідей

відносно осі абсцис

відносно осі ординат

відносно початку координат

визначити неможливо

Запитання 8

Як потрібно паралельно перенести графік функції у = х2 , щоб отримати графік функції у = (х - 5)2 ?

варіанти відповідей

на 5 одиниць вліво

на 5 одиниць вправо

на 5 одиниць вгору

на 5 одиниць вниз

Запитання 9

Укажіть координати вершини параболи у = 3(х - 4)2 - 5

варіанти відповідей

(4; 5)

(-4; 5)

(4; -5)

(-4; -5)

Запитання 10

Яка формула задає функцію з аргументом х?

варіанти відповідей

у2 = 4 - х2

у2 = 4 + х2

у = ∣х∣

∣у ∣ = х2

Запитання 11

Знайдіть проміжок спадання функції у = -х2 + 2х + 4

варіанти відповідей

(-∞; 1]

[1; +∞)

(-∞; 5]

[4; +∞)

Запитання 12

Знайдіть область значень функції у = х2 + 4х + 1

варіанти відповідей

[-3; +∞)

[-2; +∞)

(-∞;-2]

(-∞; +∞)

Запитання 13

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

(−∞; +∞)

(−∞; 2] ∪ [4; +∞)

(−∞; 2) ∪ (4; +∞)

(2; 4)

Запитання 14

Знайдіть область визначення функції 

варіанти відповідей

 (-∞;-5]∪[3;∞)

 (-∞;-5]∪[2;3)

 [-5;2)∪[3;∞)

 [-5;2)∪(2;3]

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест