За своїм змістом світогляд є тотожним природознавству.
Особливістю античної філософії було те, що вона набула статусу автономного напряму інтелектуальної діяльності.
Філософія – це вчення про мораль та гідні вчинки людини
Єдино виправданим видом пізнання постає наука
Онтологія як філософська дисципліна вивчає загальні закони, форми і правила мислення
Субстанція – це поняття, яке визначає зміст поняття буття в епоху Нового часу
Суб’єкт пізнання – це те, на що спрямовані пізнавальна та практична активність людини
Поняття «екзистенція» у сучасному значенні ввів в обіг Ж.-Ж. Руссо
Проявами свідомості вважається небіологічний тип поведінки людини
З грецької мови термін «філософія» перекладається як любов до істини
Найдавнішим джерелом філософської мудрості в Ст. Індії була Йога
Для філософії епохи Середньовіччя найбільш характерною рисою був антропоцентризм
М. Кузанський був представником Просвітництва
Основним методом наукового пізнання згідно Ф. Бекона має бути дедукція
Філософія перестає бути наукою всіх наук в епоху:
Однією за фундаментальних особливостей людини є те, що:
Твір, в якому Гегель викладає основні ідеї своєї філософської системи, це:
Найбільш впливовим напрямом релігійної філософії ХХ ст. був:
Завдяки здатності створювати ідеальні, еталонні виміри сущого, людська свідомість:
Серед наведених рис українській філософії не було притаманним:
Значення проблеми буття для філософії полягає в тому, що:
Гносеологія та епістемологія – це:
Яка філософська концепція походження свідомості наголошує на моментах радикальної відмінності між свідомістю та матеріально-чуттєвою реальністю:
Людські виміри проблеми буття окреслюються так, що:
Філософія історично виправдовує своє існування в соціальній культурі людства перш за все та переважно тому, що:
При переході від античності до європейського середньовіччя зміну основних світоглядних орієнтирів можна позначити так:
До основних наголосів розуміння буття некласичною філософією слід віднести:
Термін «екзистенція» у сучасній філософії означає:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома