Перебіг яких подій Першої світової війни відображено на карті?
Що стало наслідком подій, перебіг яких відображено на карті?
Про яку операцію російських військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі: «У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 р., його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене завдання — врятувати Італію від розгрому... полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік і зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік»?
Яка країна на початку XX ст. визначила свої зовнішньополітичні пріоритети таким чином:
«...твердо приймаються такі завдання на найближчі роки: 1) приєднати західні землі та належною поступовістю викорінити тут мазепинський дух; 2) заволодіти протоками, які мають для нас виключне стратегічне значення для виходу нашого флоту з Чорного моря до Середземного»?
«Галицько-Буковинське генерал-губернаторство» — це адміністративно-територіальна одиниця, створена
Формування в роки Першої світової війни легіону Українських січових стрільців засвідчило
Напередодні Першої світової війни Австро-Угорщина претендувала на володіння
Яка подія дала поштовх до створення легіону Українських січових стрільців?
Які українські землі під час Першої світової війни було окуповано російськими військами в 1914 р.?
У якому році в ході Першої світової війни російськими військами було захоплено Львів?
Напередодні Першої світової війни українські землі перебували в складі
Яким було ставлення російської влади до українського національного руху на Наддніпрянській Україні під час Першої світової війни?
Укажіть період, протягом якого німецькі та австро-угорські війська здійснили Горлицький прорив.
Укажіть мету, якої прагнула досягти Росія в ході Першої світової війни
У який період Першої світової війни граф Г. Бобринський мав можливість реалізувати свою обіцянку: «…Галичина і Лемківщина – споконвічно частина єдиної великої Русі… Я буду вводити тут російську мову, закон і устрій…»?
На картосхемі позначено лінію фронту часів Першої світової війни станом на
Бойові дії на українських землях у роки Першої світової війни розпочалися в
Прочитайте уривок з історичного джерела та виконайте завдання.
«Надходить важка історична хвиля. Вирішується доля держав і народів. Нічого не вдіяли всі зусилля дипломатії, щоб утримати мир у Європі… Війни хоче цар російський, самодержавний володар імперії, яка є історичним ворогом України… Історичний ворог України не може спокійно дивитися, що не вся Україна в його руках…»
В уривку йдеться про переддень
Установіть відповідність між подією часів Першої світової війни та роком, коли вона відбулася.
1 утворення Української Центральної Ради
2 формування легіону Українських січових стрільців
3 підписання Брестського мирного договору
4 Брусиловський прорив
А 1914 р.
Б 1915 р.
В 1916 р.
Г 1917 р.
Д 1918 р.
Установіть відповідність між подією часів Першої світової війни та роком, коли вона відбулася.
1 утворення Української Центральної Ради
2 формування легіону Українських січових стрільців
3 підписання Брестського мирного договору
4 Брусиловський прорив
А 1914 р.
Б 1915 р.
В 1916 р.
Г 1917 р.
Д 1918 р.
Установіть відповідність між подією часів Першої світової війни та роком, коли вона відбулася.
1 утворення Української Центральної Ради
2 формування легіону Українських січових стрільців
3 підписання Брестського мирного договору
4 Брусиловський прорив
А 1914 р.
Б 1915 р.
В 1916 р.
Г 1917 р.
Д 1918 р.
Установіть відповідність між подією часів Першої світової війни та роком, коли вона відбулася.
1 утворення Української Центральної Ради
2 формування легіону Українських січових стрільців
3 підписання Брестського мирного договору
4 Брусиловський прорив
А 1914 р.
Б 1915 р.
В 1916 р.
Г 1917 р.
Д 1918 р.
Результат якої події Першої світової війни дав змогу правлячим колам Росії реалізувати стратегію «…злиття землі Ярослава Осмомисла, князів Данила і Романа з Імперією в політичному та національному відношеннях…»?
Створення легіону Українських січових стрільців
На картосхемі стрілками позначено
Які українські землі під час Першої світової війни в 1914 р. було окуповано російськими військами?
В уривку з історичного джерела «Москвофіли-інтелігенти на кожному кроці показували радість з приводу вступу до Львова російських військ та намагалися їм допомогти» відображено події в Східній Галичині в
Події Першої світової війни, описані в уривку джерела «Дії цього фронту врятували Італію від розгрому та виходу її з війни, окрім того, полегшили становище англійців і французів на фронті, спонукали Румунію стати на бік [Антанти] та зіпсували всі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік...», сприяли
Про яку операцію військ Південно-Західного фронту часів Першої світової війни йдеться в цитованому документі?
«У порівнянні з надіями, що покладалися на цей фронт навесні 1916 року, його наступ перевершив усі очікування. Він виконав поставлене перед ним завдання – врятувати Італію від розгрому та виходу її з війни, окрім того, полегшив становище англійців і французів на фронті, змусив Румунію стати на наш бік та зіпсував усі плани й наміри австро-угорців і німців на цей рік».
Яка країна з початком Першої світової війни окреслила свої стратегічні наміри наступним чином: «наша головна мета в цій війні полягає у довготривалому ослабленні Росії і тому, на випадок нашої перемоги, ми приступимо до створення незалежної від Росії Української держави. Маючи це на увазі, ми будемо підтримувати діяльність Союзу визволення України»?
У складі якої армії в роки Першої світової війни було сформовано підрозділ Українських січових стрільців?
У якому році оприлюднено цитоване звернення до населення західноукраїнських земель:
«Не бути більше підневільної Русі! Надбання Володимира Святого, земля Ярослава Осмомисла, князів Данила та Романа, скинувши ярмо, підніме знамено єдиної, великої, неподільної Росії. Звільнені руські брати!.. Не вбачаючи свого щастя в утиску іноземців, як це робили [австрійці], спрямуйте меч свій на ворога, а серця свої зверніть до Бога з молитвою за Росію, за російського Царя!»?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома