Проектування+ПБЖ

Додано: 11 грудня 2022
Предмет: Технології, 11 клас
Тест виконано: 87 разів
12 запитань
Запитання 1

Що означає слово « проект»?

варіанти відповідей

готовий виріб   

ідея виробу, що кидається в перед  

планування виробу   

процес виготовлення виробу

Запитання 2

З якого етапу розпочинають проект?


варіанти відповідей

Конструкторського 

 Заключного 

Технологічного 

Організаційно-підготовчого

Запитання 3

Виберіть правильну послідовність етапів проекту.

варіанти відповідей

Організаційно-підготовчий, технологічний, конструкторський, заключний 

Технологічний, організаційно-підготовчий, конструкторський, заключний 

Організаційно-підготовчий, конструкторський, технологічний, заключний 

Конструкторський, організаційно-підготовчий, технологічний, заключний

Запитання 4

Які ти знаєш методи проектування ?

варіанти відповідей

ме­тод фантазування

ме­тод комбінування

метод фокальних об’єктів

Запитання 5

Ме­тод фантазування це – 

варіанти відповідей

 Копіювання людиною вже існуючих виробів


Уявлення, вигадування людиною чогось нового, невідомого, якого не існує 

Застосування елементів різних виробів

Копіювання форм з природи

Запитання 6

Ме­тод комбінування це- 

варіанти відповідей

створення нових об'єктів шляхом поєднання окремих рис, властивостей, частин уже існуючих об'єктів.

метод пошуку нових ідей шляхом приєднання до об’єкта, який вдосконалюють, властивостей або ознак інших випадково обраних об’єктів

застосування елементів різних виробів  

Запитання 7

Метод фокальних об’єктів - це 

варіанти відповідей

застосування елементів різних виробів

метод пошуку нових ідей шляхом приєднання до об’єкта, який вдосконалюють, властивостей або ознак інших випадково обраних об’єктів.

Запитання 8

Перед початком уроку трудового навчання учням дозволяється: 

варіанти відповідей

Заходити у кабінет трудового навчання можна лише з дозволу вчителя.

 На робочому столі в учнів мають бути всі необхідні інструменти і матеріали за темою заняття.

 Індивідуальні інструменти і матеріали учні не обов’язково зберігати у спеціальній робочій папці.

Звільнити робоче місце від зайвих предметів і матеріалів.

Учням не заборонено користуватися несправними меблями чи обладнанням.

Запитання 9

Під час виконання завдання учням дозволено:

варіанти відповідей

починати виконувати завдання без дозволу вчителя.

застосовувати інструмент тільки за його призначенням.

передавати інструмент з гострими кінцями можна лише ручкою від себе.

класти інструменти з гострими кінцями на край стола.


брати інструменти загального користування із дозволу вчителя і відразу після користування повертайте їх.

пити воду і вживати їжу.

Запитання 10

Після завершення роботи:

варіанти відповідей

Слід упорядкувати робоче місце, прибрати сміття.

Заборонено змітати рукою сміття, здувати обрізки з робочого місця. Слід використовувати для прибирання сміття ганчірку або спеціальну щітку.

Інструменти і матеріали не треба очищати та розміщати у визначеному для них місці.

Приведіть до ладу свій одяг і залиште майстерню з дозволу вчителя

Залишати кабінет можна до дзвінка й без дозволу вчителя

Запитання 11

ВИМОГИ БЕЗПЕКИ У НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЯХ.

варіанти відповідей

Негайно повідомьте вчителя при виявленні несправностей під час роботи;

Негайно повідомьте вчителя у випадку пожежі;

Негайно повідомьте вчителя при ознаках нездужання або захворювання;

Негайно повідомьте вчителя у випадку отримання травми чи ушкодження

При нещасних випадках надайте першу долікарняну допомогу потерпілому і вживайте заходів по наданню йому медичної допомоги.

Запитання 12

Щоб запобігти травмуванню і виникненню травмонебезпечних ситуацій, дотримуйтесь таких вимог:

варіанти відповідей

працюйте на справному устаткуванні, справним інструментом; 

при виявленні несправностей повідомьте учителя;

не дотримуйтесь технологічної дисципліни, порядку на робочому місці;

дбайливо ставтесь до устаткування, інструмента, матеріалів, обладнання;

не дотримуйтесь вимог особистої гігієни.

виконуйте тільки роботу, доручену вчителем.


Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест