Обчисліть значення виразу: 0,2·(–2)4
Подайте у вигляді степеня вираз: b15 : b12
Спростіть вираз (х6х4)3
Подайте у стандартному вигляді одночлен : -3x2 y∙2xy2
Подайте многочлен у стандартному вигляді :
-22а5 + 9а - 9а4 + 5а5 - 11а +12а4
Виконати дії : ( 8х2-12х+4) - (2х2+5х-2) =
Перетворіть вираз 2а (b - 3c) у многочлен
Оберіть, які з виразів є тотожно рівними:
Порівняти: (-3,2)5 та (-4,8)4
Обчисліть, використовуючи властивості степеня:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома