Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 4.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Встанови хід виконання лабораторної роботи № 4.
На малюнку номером № 2 показано падаючий промінь. Який номер у заломленого променя?
Чи правильно художник зобразив падаючий та заломлений промінь при переході світла із повітря у воду?
За допомогою транспортира учень виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 350, γ = 180. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів.
sin 350= 0,57
sin 180= 0,31
За допомогою транспортира учен=ь виміряв величину кута падіння α і кута заломлення γ на малюнку. Вони становили α = 450, γ = 240. Обчисліть n - показник заломлення скла відносно повітря, використовуючи чотиризначні математичні таблиці для визначення синусів кутів.
sin 450= 0,707
sin 240 = 0,407
Що є причиною заломлення світла при переході з одного середовища в інше?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 4.
Якщо кут падіння збільшиться, як зміниться кут заломлення?
Яка формула виражає закон заломлення світла?
На яких рисунках зображено промінь світла, що переходить із середовища з меншою оптичною густиною в середовище з більшою оптичною густиною?
Знайдіть кут падіння світла, якщо кут заломлення 45°, а кут між падаючим променем та заломленим дорівнює 165°.
Відношення синуса кута падіння до синуса кута заломлення для двох даних середовищ є
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома