Відомо, що a > b. Користуючись властивостями числових нерівностей, позначте, які з наступних чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Відомо, що 2 ≤ х ≤ 3, 4 ≤ у ≤ 5. Позначте, які з наступних чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
. Точка M(a; b) належить графіку функції y = f (x), якщо f (a) = b. Виберіть правильне твердження стосовно графіка функції f (x) = x2 – 2x.
. Використовуючи те, що графіком квадратичної функції y = ax2 + bx + c (a ≠ 0) є парабола, вітки якої направлені вгору при a > 0 і вниз при a < 0, виберіть правильне твердження.
Задано функцію y = x2 – 6x + 3. Враховуючи те, що для параболи — графіка функції y = ax2 + bx + c (a ≠ 0) — координата по осі x вершини параболи є xо = – b/2а, виберіть правильне твердження.
Задано скінчену послідовність 1, 3, 4, 5, 6. Виберіть правильне твердження.
Відомо, що в арифметичній прогресії перший член
a= 5, а різниця d = 3. Виберіть правильне твердження.
Задано арифметичну прогресію з першим членом a1= 6 і другим членом
a2 = 10. Знаючи, що сума n перших членів арифметичної прогресії
Sn =( (a1 + a2)/2)*n, де an= a1+ d(n – 1), позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Задано геометричну прогресію з першим членом b1 = ¼
і знаменником q = 2. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Задано геометричну прогресію з першим членом b1 = 4 і другим членом
b2 = 12, позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Між числами 4 і 108 хочуть вставити два числа так, щоб вони разом із заданими числами утворювали зростаючу геометричну прогресію. Позначте, які з наведених чотирьох тверджень правильні, а які — неправильні.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома