Оксигеновмісні органічні сполуки. 9 кл.

Додано: 20 квітня 2021
Предмет: Хімія, 9 клас
Тест виконано: 270 разів
24 запитання
Запитання 1

Похідні гліцерину і вищих карбонових кислот називаються

варіанти відповідей

алкани

спирти

жири

естери

Запитання 2

За походженням жири поділяють на:

варіанти відповідей

Вищі

Тваринні

Рослинні

Складні

Прості

Запитання 3

Укажіть групу вуглеводів, до яких належить глюкоза:

варіанти відповідей

моносахариди

дисахариди

трисахариди

полісахариди

Запитання 4

Укажіть назву вуглеводу, що є твердою волокнистою речовиною

варіанти відповідей

сахароза

крохмаль

целюлоза

глюкоза

Запитання 5

Вкажіть групу речовин, які належать до вуглеводів:

варіанти відповідей

СН3ОН, С12Н22О11, (С6Н10О5)n

С6Н12О6, (С6Н10О)n, С12Н22О11

С12Н22О11,6Н10О5)n, С2Н4О2 


С2Н6, С2Н6О, С2Н4

Запитання 6

Оберіть фізичні властивості глюкози:

варіанти відповідей

Не розчинна у воді

добре розчинна у воді

біла кристалічна речовина

гігроскопічна

солодка на смак

Запитання 7

Природними полімерами є:

варіанти відповідей

сахароза

целюлоза

етанол

крохмаль

глюкоза

Запитання 8

Позначте формулу оцтової кислоти

варіанти відповідей

С2Н5ОН

НСООН

СН3СООН

С17Н35СООН

Запитання 9

Глюкоза, фруктоза, сахароза, крохмаль, целюлоза утворюються в природі:(Вибери правильну відповідь)

варіанти відповідей

в результаті фотолізу

в результаті процесу фотосинтезу в зелених рослинах 

в результаті окиснення білків

Запитання 10

Укажіть твердження, що стосуються сахарози

варіанти відповідей

 C6H12O6  

C2H4O2 

 C12H22O11

C2H6

моносахарид

дисахарид

полісахарид

Запитання 11

Загальна формула вуглеводів

варіанти відповідей

Cn(H2O)

Cn(H2O)m

CnH2n+1O

CnH2n+1OH

Запитання 12

Вкажіть значення відносної молекулярної маси глюкози


варіанти відповідей

180

  

 120 

322

186

Запитання 13

Вуглеводи поділяють на:

варіанти відповідей

Оксигеновмісні, безоксигенові

Одноосновні, двоосновні, триосновні

Основні, подвійні. комплексні

Моносахариди, дисахариди, полісахариди

Запитання 14

Оберіть фізичні властивості, які притаманні крохмалю:

варіанти відповідей

білий колір

безбарвний

не має запаху

має їдкий запах

не має смаку

добре розчиняється у воді

не розчиняється у холодній воді

Запитання 15

Оберіть функції вуглеводів в організмі


варіанти відповідей

енергетична

накопичювальна

структурна

захисна

відновлююча

Запитання 16

Глюкоза - це:

варіанти відповідей

буряковий цукор

тростинний цукор

картопляний цукор

виноградний цукор

Запитання 17

Вуглеводи - це

варіанти відповідей

вихідний матеріал для синтезу всіх інших органічних речовин, а також основне джерело енергії в організмі людини і тварин.

складні органічні молекули, необхідні для будівництва клітини, які виконують сотні інших різноманітних функцій.

складні ефіри триатомного спирту гліцеролу та жирних кислот.

Запитання 18

Укажіть, із залишків якого мономера складаються макромолекули целюлози:

варіанти відповідей

α-глюкози

β-глюкози

фруктози

α-рибози

Запитання 19

Встановіть послідовність речовин за порядком збільшення кількості атомів Карбону в їхніх молекулах:

а) сахароза;

б) оцтова кислота;

в) глюкоза;

г) гліцерол.

Оберіть правильну послідовність.

варіанти відповідей

г), б), в), а).

б), г), в), а).

а), в), г), б).

б), г), а), в).

Запитання 20

Знайдіть зайву речовину

варіанти відповідей

гліцерол

цукор

крохмаль

глюкоза

Запитання 21

Виберіть властивості, характерні для крохмалю:

варіанти відповідей

добре розчиняється у воді

не піддається гідролізу  

утворює синє забарвлення з розчином йоду 

у гарячій воді утворює клейстер

Запитання 22

Знайдіть спільне в речовинах крохмалю і целюлози:

варіанти відповідей

форма полімерного ланцюга

молекулярна маса

кінцеві продукти гідролізу  

склад молекул

Запитання 23

Загальна формула вуглеводів

варіанти відповідей

 CmH2O

Cn(H2O)m

 CmHnO

CnH2n+1O

Запитання 24

Перетворіть схему реакції на хімічне рівняння, вкажіть суму коефіцієнтів:

CO2 + H2O → C6H12O6 + O2

варіанти відповідей

18

12

20

19

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест