Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 1.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Хто і коли дослідив і пояснив даний дослід (на малюнку)? Тобто виявив магнітне поле навколо провідника зі струмом.
Хто і коли дослідив і пояснив даний дослід (на малюнку)?
Яка дія електричного струму проявляється у даному досліді?
Чому магнітна стрілка притягується до котушки із залізним осердям? Встано-віть магнітні полюси котушки зі струмом!
З′ясуйте розташування полюсів електричного поля на джерелі електричного струму!
Якими способами можна підсилити електромагніт?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 1.
Що розміщують всередині каркаса електромагніту?
Як виготовити найпрстіший електромагніт?
Для чого використовують електромагнітні підіймальні крани?
Від чого залежить магнітна дія котушки?
Від чого залежить магнітна дія котушки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома