Підбери навчальну мету до лабораторної роботи № 1.
Підбери обладнання до даної лабораторної роботи.
Хто і коли дослідив і пояснив даний дослід (на малюнку)? Тобто виявив магнітне поле навколо провідника зі струмом.
Хто і коли дослідив і пояснив даний дослід (на малюнку)?
Яка дія електричного струму проявляється у даному досліді?
Чому магнітна стрілка притягується до котушки із залізним осердям? Встано-віть магнітні полюси котушки зі струмом!
З′ясуйте розташування полюсів електричного поля на джерелі електричного струму!
Куди буде напрямлена сила Ампера при такому розташуванні магніта та електричного струму?
Куди буде напрямлена сила Ампера при такому розташуванні магніта та електричного струму?
Куди буде напрямлена сила Ампера при такому розташуванні магніта та електричного струму?
Встановіть напрям ліній магнітного поля та магнітні полюси магнітів.
Встановіть напрям електричного струму за малюнком.
Якими способами можна підсилити електромагніт?
Встанови висновок до лабораторної роботи № 1.
Що розміщують всередині каркаса електромагніту?
Як виготовити найпрстіший електромагніт?
Для чого використовують електромагнітні підіймальні крани?
Для чого використовують електромагнітні реле?
Від чого залежить магнітна дія котушки?
Від чого залежить магнітна дія котушки?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома