А.Давидов "Щаслива ознака"

Додано: 27 квітня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 91 раз
24 запитання
Запитання 1

Як називається село у тексті "Щаслива ознака"?

варіанти відповідей

Щасливе

Болотяне

Лелече

Запитання 2

Єдина вулиця цього села простягалася вздовж......

варіанти відповідей

Чорного бору

річки

кар'єру

Запитання 3

Що вирощували зараз на місці болота?

варіанти відповідей

фрукти

овочі

зернові культури

Запитання 4

Як звали професора, який приїжджав у село?

варіанти відповідей

 Микола Олександрович

Сисой Олександрович

 Петро Олександрович

Запитання 5

За обідом про кого запитав Сисой Олександрович?

варіанти відповідей

про лелек

про рибу

про болото

Запитання 6

Як називався сільський голова?

варіанти відповідей

Володимир Петрович

Михайло Пантелійович

Сисой Олександрович

Запитання 7

Чому не поверталися лелеки у село?

варіанти відповідей

Тому, що висушили болото

Тому,що хлопці заглядали у гніздо

Тому,що знищили їхні гнізда

Запитання 8

Який мав бути у хлопців урок, коли до класу зайшов Володимир Петрович і повідомив, що прилетіли лелеки?

варіанти відповідей

Зоологія

Математика

Українська мова

Запитання 9

Де поселилися лелеки?

варіанти відповідей

На дереві у Петра

На стовпі

На шкільному подвір'ї

Запитання 10

Яке відповідальне заняття мали хлопці?

варіанти відповідей

Намалювали малюнок лелек

Полічити скільки яєць у гнізді

Спостерігати за лелеками і вести записи

Запитання 11

Яка біда спіткала лелек?

варіанти відповідей

Сильна спека

Сильні дощі

Сфотографували їхнє гніздо і лелеки розбили яйця

Запитання 12

Яку допомогли лелекам?

варіанти відповідей

Над гніздом зробили дашок

Ловили для лелек рибу

Перенесли гніздо до села

Запитання 13

Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

Треба підгодовувати птахів.

Лелеки приносять щастя

Бережливе ставлення до природи - важлива умова існування.

Запитання 14

Хто допоміг лелекам побудувати гніздо?

варіанти відповідей

Сільський голова Михайло Пантелійович

Вчитель Володимир Петрович

Професор Сисой Олександрович

Запитання 15

Чому лелечатам загрожував голод?

варіанти відповідей

 У ріці пропала риба

Через велику спеку здобич сховалась

Батьки перестали турбуватись про них

Запитання 16

Від якого імені ведеться розмова у тексті?

варіанти відповідей

від імені автора

автор розповідає про двох хлопчиків

від імені сусідського хлопчика

Запитання 17

Ким працював тато автора?

варіанти відповідей

електриком

агрономом

був професором

Запитання 18

Що порадив професор сільському голові для повернення лелек у село?

варіанти відповідей

Побудувати гнізда навколо боліт, розвести жаб і рибу в болоті.

Прилаштувати на деревах колеса, висадити верби для гарного мікроклімату, в канали пустити білого амура.

Прилаштувати колеса на стовпах і деревах навколо боліт, насаджати більше зелених рослин, розвести всіляку рибу.

Запитання 19

Що зробив вчитель з учнями, щоб лелеки змогли побудувати гніздо?

варіанти відповідей

Попросили електрика Івана Білька прикрутити міцно колесо до вершини стовпа.

Поклали колесо на стовп і насипали туди гілочок.

Наносили їм більше гілочок , поскладали біля стовпів, щоб лелекам далеко по них не літати.

Запитання 20

Скільки пташенят було у гнізді?

варіанти відповідей

Двоє

Трійко

Четверо

Запитання 21

Як Іван Білька кормив лелек?

варіанти відповідей

Виліз на стовп і насипав у гніздо риби.

Виліз до гнізда. Іван витягнув з кишені карасика і майже силоміць всунув його в рот найближчому лелечаті. Так накормив лелечат, а дорослим поклав рибу у гніздо.

Наловив жаб і позакидав їх у гніздо, щоб малі лелечата мали що їсти.

Запитання 22

Куди зникли лелеки?

варіанти відповідей

Полетіли у вирій.

Образилися на людей, зруйнували свої гнізда і полетіли з села.

Не витерпіли спеки та голоду і повмирали.

Запитання 23

У яку гру грали на перерві діти?

варіанти відповідей

У волейбол.

У теніс.

У футбол.

Запитання 24

Продовжи речення: "Повернення лелек - ... "

варіанти відповідей

добра ознака.

погана ознака.

прекрасна ознака.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест