А.Костецький "Мрія", "Спішу додому". В Сухомлинський "Не загубив. а знайшов". В.Нестайко "Шура і Шурко"

Додано: 8 травня 2020
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 109 разів
12 запитань
Запитання 1

У якому реченні висловлено головну думку оповідання "Не загубив, а знайшов"?

варіанти відповідей

Батько дав йому лопату й наказав копати.

Бажання трудитися - це найдорожча знахідка.

Пробач мені. тату, я вчинив збиток.

Копати було наприкінці легше, як на початку

Запитання 2

Як зламалась лопата?

варіанти відповідей

Коли натрапила на камінь

Ручка була трухлявою і лопнула

Коли син хотів перевернути останню скибку землі

Запитання 3

Скільки синові виповнилося літ?

варіанти відповідей

Дванадцять

Одинадцять

Десять

Тринадцять

Запитання 4

Про що мріє хлопчик з вірша А. Костецького „Мрія”?

варіанти відповідей

гарно вчитися

навчитися співати

підрости

Запитання 5

Що запропонував хлопчику друг Микола у вірші "Спішу додому"?

варіанти відповідей

Піти в кіно

Погуляти

Пограти в футбол

Запитання 6

Від чого наостанок відмовився хлопчик?

варіанти відповідей

Відвідати музей

Покататися на самокаті

Пускати змія

Запитання 7

Чому Шурка посадили за одну парту з дівчинкою ?

варіанти відповідей

бо він сам попросив про це

тому що він погано бачив і хотів сидіти на першій парті

тому що він був найбільш недисциплінований у класі

Запитання 8

Ким хотіла бути Шура?

варіанти відповідей

лікарем

вчителькою

агрономом

Запитання 9

Що сталося з Шурком ?

варіанти відповідей

він занедужав на застуду

в нього був приступ апендициту

перейшов до іншого класу

Запитання 10

Яке прізвисько Шурко придумав Шурі?

варіанти відповідей

 " Айболитька"

" Айболить"

 " Лікарка"

Запитання 11

Чому Шурко змінив ставлення до лікарів?

варіанти відповідей

Бо дозволили виходити у двір після операції.

Бо у лікарні його змушували пити ліки.

Бо Клавдія Василівна була доброю до нього.

Запитання 12

До якого жанру належить даний твір?

варіанти відповідей

казка

оповідання

байка

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест