11 серпня о 18:00Вебінар: Зберегти креативність: корисні вправи для вчителів та учнів

А. Костецького «Мрія», «Спішу додому», В. Сухомлинського «Не загубив, а знайшов»

Додано: 8 травня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 54 рази
12 запитань
Запитання 1

  Які пропущені слова з вірша А. Костецького «Мрія»:

А я – на сонечку лежу,

Лежу – і думаю про те

варіанти відповідей

Чому так сонце високо?

Чому так швидко дуб росте?  

 Чому так швидко клен росте?

Запитання 2

Які пропущені слова з вірша А. Костецького «Спішу додому»:

Дивуються друзі:

-       Скажи-но скоріш, 

варіанти відповідей

чого це раптом до школи спішиш?

чого це раптом додому спішиш?

чого це раптом зі школи спішиш?

Запитання 3

З ким зустрівся хлопчик, ідучи додому з вірша А. Костецького «Спішу додому»?

варіанти відповідей

Микола, Славко.

Миколка, Сергійко.  

Сергійко, Миколка.

Запитання 4

Чому ніхто не міг зупинити Сергійка з вірша А. Костецького «Спішу додому»?

варіанти відповідей

На нього чекало кошеня.

На нього чекало цуценя.   

На нього чекало козенятко.

Запитання 5

Про що мріє хлопчик з вірша А. Костецького „Мрія”?

варіанти відповідей

гарно вчитися

навчитися співати

 підрости

Запитання 6

Що запропонував хлопчику друг Микола у вірші "Спішу додому"?

варіанти відповідей

Піти в кіно

Пограти в футбол

Погуляти

Запитання 7

Яку ділянку потрібно було скопати?

варіанти відповідей

сто кроків уздвож і сто впоперек


сто кроків прямо і по діагоналі

сто гектарів

сто кроків впоперек

Запитання 8

Яку знахідку батько назвав найдорожчою ?

варіанти відповідей

Нову лопату

Бажання трудитися

Скопану ділянку

Запитання 9

Хто автор твору "Не загубив, а знайшов"?

варіанти відповідей

М. Коцюбинський

А. Костецький

В. Сухомлинський

М. Сингаївський

Запитання 10

Визнач послідовність подій:

1 З неспокоєм син повертається додому;

2 Пішов син у поле працювати;

3 Наприкінці зламалась лопата;

4 Батько дав завдання синові;

5 Бажання трудитися - найдорожча знахідка;

6 Розмова з батьком.

варіанти відповідей

4,2,3,1,6,5.


4,2,1,5,3,6

2,4,1,3,5,6

3,2,1,4,6,5

Запитання 11

Відредагуй уривок твору "Наприкінці робота ішла все гірше й гірше. Та коли син застромив лопату в пісок, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона заскрипіла."

варіанти відповідей

 "Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона зламалась."

 "Наприкінці робота ішла все гірше й гірше. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути передостанню скибу землі, вона зламалась."

 "Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в пісок, щоб перевернути останню скибу землі, вона зламалась."

 "Наприкінці робота ішла все краще й краще. Та коли син застромив лопату в землю, щоб перевернути останню скибку землі, вона зламалась."

Запитання 12

Як син виконав поставлене завдання?

варіанти відповідей

старався, але все погано виходило

приловчився, навіть, коли перевертав останню скибку землі, зламав лопату

лінувався, та просто спав

роботу виконав з товаришем

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест