Алгоритми і програми (контрольна робота № 4)

Додано: 4 травня 2020
Предмет: Інформатика, 5 клас
Тест виконано: 170 разів
25 запитань
Запитання 1

Як називають послідовність команд для виконавця, спрямованих на досягнення певного результату?

варіанти відповідей

Працею

Алгоритмом

Рівнянням

Задачею

Запитання 2

Відкрити програмне середовище Скретч можна за допомогою значка

варіанти відповідей
Запитання 3

Запуск програми в середовищі Скретч відбувається за допомогою інструмента

варіанти відповідей
Запитання 4

Як називають виконавця алгоритму в середовищі Скретч?

варіанти відповідей

працівник

робот

лимонад

спрайт

Запитання 5

Файл, створений у середовищі Скретч, називають...

варіанти відповідей

сценою

алгоритмом

проектом

контейнером

Запитання 6

Обери команду для реалізації розгалуження повної форми в середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 7

Програма у середовищі Скртетч називається

варіанти відповідей

скрипт

набір команд

завдання

Запитання 8

Алгоритм у якому передбачається багаторазове виконання одного й того ж самого набору команд називають

варіанти відповідей

слідування

циклічним

розгалуженим

лінійним

Запитання 9

На скільки кроків переміститься об'єкт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

20

15

5

Запитання 10

Вкажи на команду для створення циклічних алгоритмів з визначеною кількістю повторень у середовищі Скретч

варіанти відповідей
Запитання 11

Що буде результатом виконання даного циклу з лічильником?

варіанти відповідей

спрайт переміститься на 40 кроків

спрайт переміститься на 10 кроків

спрайт переміститься на 20 кроків

спрайт переміститься на 100 кроків

Запитання 12

На скільки кроків переміститься спрайт в результаті виконання даної програми?

варіанти відповідей

25

30

20

15

Запитання 13

Оберіть команду для організації циклу з передумовою

варіанти відповідей
Запитання 14

Коли буде завершене виконання циклу з передумовою?

варіанти відповідей

натиснуто клавішу пропуск

доторкається вказівник миші

натиснуто кнопку вгору

Запитання 15

Що намалює спрайт після виконання скрипта?

варіанти відповідей

лінію

коло

квадрат

Запитання 16

Яким буде результат виконання даної програми якщо натиснуто клавішу Пропуск на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься вперед на 7 кроків

Об'єкт залишається на місці

Об'єкт переміститься вперед на 5 кроків

Об'єкт переміститься вперед на 2 кроки

Запитання 17

Що буде результатом виконання даної програми при натиснутій клавіші стрілка вправо на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 10 кроків

Нічого не відбудеться

Об'єкт переміститься на 13 кроків

Запитання 18

Якщо команди у скрипті виконуються одна за одною без повторень і пропусків, то така структура називається...

варіанти відповідей

циклічний алгоритм

лінійний алгоритм

алгоритм із розгалуженням

Запитання 19

Як можна створити новий спрайт в Скретч?

варіанти відповідей

вибрати з бібліотеки образів

вставити з буферу обміну

отримати випадковим чином

намалювати

Запитання 20

Оберіть умову

варіанти відповідей
Запитання 21

Яким буде результат виконання даної програми при натисканні стрілки вниз на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 3 кроків

Об'єкт переміститься на 7 кроків

Запитання 22

Якою цифрою на малюнку позначено команду для організації безумовного циклу у середовищі Скретч?

варіанти відповідей

1

2

3

Запитання 23

Оберіть способи опису алгоритмів...

варіанти відповідей

Жестовий, текстовий, фігурний

Текстовий, графічний, формульний

Є тільки один спосіб опису алгоритмів - в Скретч

Запитання 24

Хто може бути виконавцем алгоритму?

варіанти відповідей

Тільки кіт Спрайт в Скретч

Люди і роботи

Тварини і люди

Будь-яка жива істота (людина, тварина), комп'ютери

Запитання 25

Яким буде результат виконання даної програми при не натисканні стрілки вниз на клавіатурі?

варіанти відповідей

Об'єкт переміститься на 14 кроків

Об'єкт переміститься на 30 кроків

Об'єкт переміститься на 3 кроків

Об'єкт переміститься на 7 кроків

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест