Фарбування поверхонь:
Які роботи не входять до опоряджувальних робіт?
Як фарби і фарбування залежно від виду в’яжучого поділяють?
Як залежно від якості малярні фарбування поділяюся?
Який інструмент призначений для знімання старих клейових плівок, розрізання щілин, нанесення підмазувальної пасти і останнього шару суцільної шпаклівки на обштукатурені, дерев'яні та металеві поверхні?
Чим знімають старі клейові і олійні плівки?Бувають різної форми.
З яких конструкцій опоряджують стелю і стіни всередині приміщення на висоті до 4 м ?
Що застосовують для знімання іржі та окалини з металевої поверхні?
Який інструмент призначений для чищення і згладження обштукатурених поверхонь від крапель розчину і зернин піску?
Для чого фарбують дерев'яні поверхні олійними фарбами?
Яку операцію першою виконують при підготовці дерев'яних поверхонь під поліпшене фарбування ?
Що надає кольору фарбі?
Яка температура в приміщеннях найбільш сприятлива для виконання малярних робіт?
Якою речовиною промивають щітки після фарбування водними сумішами?
Які щітки використовують в роботі на великих поверхнях (стелі, стіни, підлоги) для нанесення грунтівок, вапняних і дисперсійних фарб?
Що використовують для обробки швів по ГКЛ ?
Які поверхні не можна фарбувати водними фарбами?
Як називаються найпростіші і стандартні шпалери, які не виносять вплив води, їм потрібне тільки сухе протирання?
Як називають шпалери які являють собою паперове полотно, ламіноване нитками з натуральних або змішаних волокон, або натуральною тканиною?
Як називається агрегат для подрібнення сухої, мокрої і замерзлої кускової крейди?
Як називається агрегат для подрібнення сухої, мокрої і замерзлої кускової крейди?
Як називається агрегат призначений для перетирання різних малярних сумішей: шпаклівок, крейдяної пасти, клейових і олійних фарб?
Як щіткою остаточно розтушовується ґрунтовка на стелях перед нанесенням фарбового покриття?
Перше ґрунтування виконують:
Які залежно від застосованого у фарботерках робочого органа вони бувають ?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома