Аудіювання

В. Сухомлинський « Найласкавіші руки»

Маленька дівчинка приїхала з мамою у велике місто. Пішли вони на базар. Дівчинка побачила щось цікаве. На радощах заплескала в долоні. І загубилась в юрбі. Загубилася і заплакала:

– Мамо!.. Де моя мама?

       Люди оточили дівчинку і питають:

– Як тебе звуть, дівчинко?

– Оля.

– А маму як звуть? Скажи ми зараз її знайдемо.

– Маму звуть … Мама … матуся.

– Люди усміхнулись і знову питають:

– Ну, скажи, які в твоєї мами очі: карі, сині, блакитні, сірі?

– Очі в неї … найдобріші …

– А коси? Які в мами коси – чорні, русі?

–Коси … найкрасивіші …

        Знов усміхнулися люди. Питають:

– Ну, скажи, які в неї руки? Може, якась родимка у неї на руках є, згадай.

– Руки у неї … найласкавіші.

Пішли люди й оголосили по радіо: «Загубилася дівчинка. У її мами найдобріші очі, найкрасивіші коси, найласкавіші в світі руки».

І мама знайшлася.

Додано: 2 грудня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Копія з тесту: Аудіювання
8 запитань
Запитання 1

 З ким приїхала маленька дівчинка у місто?

варіанти відповідей

з бабусею ;

   

з мамою;

   

з татом.

Запитання 2

  Як звали маленьку дівчинку?

   

варіанти відповідей

Оля

Марійка

Ксенія

Запитання 3

 Чому заплакала Оля?


варіанти відповідей

Оля злякалася

Оля загубилася

Оля приїхала

Запитання 4

Що сказала Оля про мамині очі?

   

варіанти відповідей

вони карі

вони красиві

вони найдобріші

Запитання 5

1.   Встав у речення пропущене слово.


   Маленька дівчинка приїхала з мамою у______________ місто.

варіанти відповідей

велике

маленьке

старе

чарівне

Запитання 6

  Встанови послідовність подій у тексті.


варіанти відповідей

Пішли люди й оголосили по радіо.

Пішли вони на базар.

Які в мами коси – чорні, русі?

Пішли вони на базар.

Які в мами коси – чорні, русі?

Пішли люди й оголосили по радіо.

Запитання 7

Вибери речення, яке не зустрічалося у тексті.


варіанти відповідей

Того року була рання весна.

Люди оточили дівчинку і питають.

   Маму звуть … Мама … матуся.

Запитання 8

Вибери слова, які описують Олю.

  Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.

варіанти відповідей

Добра, , неуважна, весела, спостережлива.

Добра, ввічлива, сором’язлива, неуважна, весела, турботлива, спостережлива.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест