Аудіювання тексту "Печеніги" П.Загребельного

Додано: 17 лютого 2020
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 242 рази
14 запитань
Запитання 1

Літо професор хотів провести на річці:



варіанти відповідей

Дніпрі;

Десні;

Стугні;

Ворсклі.

Запитання 2

Інженер Шульга назвав себе летючим голландцем, підкреслюючи те, що він:

варіанти відповідей

домовита людина, дбайливий господар;

непосида, вічний мандрівник;

темпераментна, енергійна людина;

поступлива, тиха й скромна людина.

Запитання 3

Речі професора займали:



варіанти відповідей

велику валізу;

потріпаний портфель;

дорожній мішок;

хлялий рюкзачок.

Запитання 4

Нестерпними для професора були:

варіанти відповідей

невлаштованість, безлад, неприбраність;

хаос, неорганізованість, безладдя в домі;

будь-які обмеження, крик, суперечки;

життя у чотирьох стінах, затишок і спокій.

Запитання 5

За фахом професор був:

варіанти відповідей

математиком;

хіміком;

фізиком;

істориком.

Запитання 6

Інженер Шульга визначав себе як:


варіанти відповідей

гуманітарія;

технократа;

естета;

інтелектуала.

Запитання 7

Слово технократ має таке значення:

варіанти відповідей

людина, яка вважає, що керівною силою суспільства має бути технічна інтелігенція;

людина, яка залякує, придушує супротивників насильницькими методами;

поєднання високотехнологічних промислових систем;

об’єднання наукових і проєктно-конструкторських організацій.

Запитання 8

У лугах поблизу пересувалися колись:

варіанти відповідей

гунни, готи, варяги;

кіммерійці, скіфи, печеніги, половці;

етруски, ацтеки, майя;

англи, франки, сакси.


Запитання 9

Усе життя професора минало у боротьбі:



варіанти відповідей

з марнотратством народних коштів;

із псевдонауковістю та кар’єризмом;

з невіглаством, байдужістю, обмеженістю;

з бюрократизмом та тяганиною.

Запитання 10

Напади нечисленних половців на Русь професор пояснював:



варіанти відповідей

винятковим воєнним талантом кочовиків;

змобілізованістю народу й розсіяністю русичів-хліборобів;

наявністю у нападників залізної зброї і відсутністю її у русичів;

особливістю ментальності кочових та осідлих народів.

Запитання 11

Історію професор вважав:


варіанти відповідей

корисною та цікавою для кожної людини інформацією;

благородним захопленням інтелігентних людей;

наукою, знання якої необхідне кожній освіченій людині;

тим, що проймає і наповнює людину, як сік яблуко.

Запитання 12

На світанку професор побачив у лугах:


варіанти відповідей

орду, яку вів на ворога Чингізхан;

орду, яку вів на ворога хан Куря;

орду, яка втікала від русичів;

орду, яка змагалась із русичами.

Запитання 13

Професор помер щасливим, тому що:

варіанти відповідей

наостанку ніби став персонажем давньої історії Русі;

переконався у силі й незборимості половців;

побачив підтвердження існування сили ворогів, у битві з якими гартувався його народ;

здогадався, що половецьке військо було несправжнім.

Запитання 14

Переносне значення винесеного у заголовок слова печеніги таке:


варіанти відповідей

люди, які перемагають не кількістю, а згуртованістю й організованістю;

люди, які досягають перемоги завдяки кількісній перевазі;

невігласи, що намагаються перемогти опонентів не розумом, а натиском;

вибрані, які не принижуються до дискусій із тими, хто їхньої думки не поділяє.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест