Тетянка любить плавати на човні, коли розливається:
Де качка звила гніздечко?
Що побачив Тетянчин тато в дуплі?
На що були схожі маленькі каченята?
Чому тато якнайшвидше покинув місце біля старої верби з дуплом?
Прочитай план. Подумай, у якій послідовності розвивалися події в оповіданні. Познач правильну послідовність подій.
1. Дупло у старій вербі.
2. Любить Тетянка плавати з татом на човні.
3. Минуло кілька днів.
4. Парашутики летять!
5. Тато швидко відплив від верби.
6. От і приводнилися!
Подумай, який інший заголовок можна дібрати до оповідання. Серед запропонованих заголовків вибери найвдаліший.
Подумай, чи можна тата й Тетянку назвати друзями природи?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома