Безпека й здоров'я людини 9 клас

Додано: 20 жовтня
Предмет: Основи здоров’я, 9 клас
20 запитань
Запитання 1

1.Надзвичайні ситуації воєнного характеру


варіанти відповідей

а) зруйнування об'єктів енергетики (АЕС і ГЕС)

б) буревії та смерчі

в) зруйнування складів вибухівки

г) паводки та грози

д) контакти з озброєними людьми

Запитання 2

2.Як діяти, якщо опинилися під завалом?


варіанти відповідей

а) Кликати на допомогу, привертати увагу до себе звуками

б) захистіть від пилу рот та ніс хустинкою, тканиною, частиною одягу

в) негайно переміститися до приміщення без вікон

г) намагайтеся вивільнитися з пастки самостійно

Запитання 3

3.Оберіть правильні/вірні твердження:


варіанти відповідей

а) Побачили підозрілий предмет, підійдіть ближче, і роздивіться його

 

б) Сховище - це цокольні та підвальні приміщення будинків, підземні паркинги та підземні переходи

в)  Сигнал "Увага всім" - це протяжне звучання сирен або уривчасті гудки

г) На вулиці ви почули свист снаряду, продовжуйте йте далі

Запитання 4

4.Які існують ризики в зоні бойових дій?


варіанти відповідей

А. Загроза вибуху

Б. Загроза отруєння небезпечними хімічними, радіоактивними речовинами

В. Загроза від озброєних людей

Г. Загроза потрапляння в дорожно-транспортну пригоду

Д. Загроза потрапляння під обстріли

Е. Загроза зсуву грунта

Запитання 5

5.Якщо стався вибух біля будівлі ,а ви ,випадково,опинились поруч.


варіанти відповідей

А. Повернутися в будівлю за залишеними речами

Б. Викличте швидку та рятувальників

В. Надайте постраждалим допомогу, якщо це не загрожує вашому життю

 

Г. Повідомте рятувальників про людей, які, можливо, залишились в будівлі чи під завалами

Д. Почати розбирати самостійно завали будівлі.

Запитання 6

6.У разі виявлення боєприпасів та підозрілих предметів


варіанти відповідей

А. Позначити (обгородити) їх місцезнаходження (не можна брати в руки або торкатися до них).

Б. Сповістити оперативно-рятувальну службу за номером “101”, поліцію за номером "102", місцеві органи влади.

В. Очікувати на прибуття представників влади, відійшовши назад своїми слідами на безпечну відстань

Г. Перенести на безпечне місце, подалі від людей

Запитання 7

7. В якому випадку міна буде безпечною:


варіанти відповідей

А. Вона завжди небезпечна і може вибухнути в будь-який момент

Б. Якщо вона іржава і виглядає старою

В. Якщо вона маленьких розмірів

Г. Якщо вона не вибухнула при першому доторканні

Запитання 8

8. Склад тривожної валізки, необхідно мати з собою (вибрати вірні рядки)


варіанти відповідей

А. Вода, консерви, снеки, печиво, сгущенне молоко

Б. Документи, гроші, банківські картки, олівець

В. Аптечка, мило, засоби гігієни, теплий одяг і взуття.

Г. Сірники.телевізор,подушка,парасолька

Д. Радіоприймач,телефон, павербанк, батарейки, ліхтарик.

Запитання 9

9. Який з перелічених предметів є небезпечним на території,де проходять бойові дії:


варіанти відповідей

А. Снаряд, який не розірвався

Б. Дитяча іграшка, знайдена на дорозі

В. Іржава міна

Г. Коробка, чи сумка, що самотньо лежить на лавці у сквері.

Запитання 10

10. Які ознаки попереджають про те, що перед вами небезпечна територія


варіанти відповідей

А.Знак «Обережно, міни!»

Б. Купка каміння, дроти, уламки снарядів

В. Охоронець біля супермаркету

Г. Мітки на деревах,

Д. Натягнуті нитки, дроти, шнурки у траві чи між деревами

Запитання 11

11. Що з нижченаведеного можна робити зі знайденими боєприпасами? 


варіанти відповідей

А. Підняти та перенести із одного місця в інше

Б. Не підходити

В. Поволі ногою відсунути в сторону

Г. Не чіпати

Д. Жбурнути в них камінь чи палицю, аби перевірити, чи вони ще активні

Е. Подзвонити 101

Запитання 12

12.Що робити, якщо представники країни-агресора з'явилися біля вашої будівлі?


варіанти відповідей

А. вийти на вулицю, розпитати, куди вони рухаються далі

Б. не підходити, не бути допитливим, просто мовчки сфотографувати

В. не підходити, не бути допитливим,не фотографувати відкрито, не сперечатися, уникати різких рухів, тримати руки на виду

Г. якщо хотять зайняти вашу будівлю, не пускати, адже це за законом ваше місце проживання, а ви маєте право на недоторканість майна

Д. якщо хотять зайняти вашу оселю, поступитися

Запитання 13

У разі сигналу тривоги та можливого обстрілу, для укриття підходять: 

варіанти відповідей

А) горище   

В) ліфт

Б) схованка за машиною   

Г) канава, траншея, або яма

Запитання 14

Організоване вивезення мешканців населеного пункту в заздалегідь підготовлені безпечні місця - це... 

варіанти відповідей

А) ексгумація  

В) евакуація

Б) атестація 

Г) ізоляція

Запитання 15

Який рівень загрози зображений на фотографії?

варіанти відповідей

 А) особистий

Б) глобальний

В) національний

Запитання 16

При венозній кровотечі необхідно:

варіанти відповідей

А) накласти джгут вище місця поранення

Б) накласти давлячу пов'язку на місце поранення, або нижче місця поранення

В) просто обробити навколо рани спиртовим розчином

Запитання 17

Як називається захисна споруда, що забезпечує захист людей, які переховуються в ній, під час повітряної тривоги? 

варіанти відповідей

А) лазарет   

Б) Сховище, укриття

Г) магазин

В) квартира  

Запитання 18

Вибрати вибухонебезпечні предмети? 

варіанти відповідей

А) гранати, підривники до боєприпасів і детонатори

Б) протитанкові та протипіхотні міни

В) артилерійські снаряди, мінометні міни, авіаційні бомби, ракети

Г) все, що перелічене

Запитання 19

До негативних наслідків науково-технічного прогресу належать:

варіанти відповідей

А)Побутові зручності  

Б)Глобальне потепління   

В)Мобільний зв’язок, інтернет    

Г) Створення ядерної зброї     

Д)Забруднення довкілля

Запитання 20

ТЕХНОГЕННІ загрози

варіанти відповідей

А. транспортні аварії, пожежі, вибухи, аварії з викидом хімічно небезпечних речовин, радіоактивних речовин, раптовий обвал будинків і споруд.

Б.  війна, тероризм, злочинність, наркоманія, алкоголізм, тютюнокуріння.

В. Землетруси, вулкани, снігові лавини, каменепади, повені, шторми, цунамі, тропічні циклони, смерчі, блискавки

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест