БЖД 2 рівень

Додано: 13 травня
Предмет: Основи здоров’я, 11 клас
15 запитань
Запитання 1

За джерелами походження небезпеки поділяються на такі основні групи:

варіанти відповідей

природні

природно-техногенні

техногенні

штучні

глобальні

комбіновані

соціально-політичні

Запитання 2

Види безпеки людини: 

варіанти відповідей

здоров’я

психологічна

соціально-політична

матеріальна

екологічна

фізична

моральна

Запитання 3

Правила безпеки людини під час пожежі: 

варіанти відповідей

підійміться на верхні поверхи будівлі, якщо будинок одноповерховий, розташуйтесь на горищі чи даху

покидати територію перпендикулярно до напрямку вітру

звернути увагу на поширення полум’я(за напрямком вітру)

до прибуття допомоги залишайтесь на верхніх поверхах, дахах, деревах чи інших підвищеннях, сигналізуйте рятувальникам, щоб вони мали змогу швидко вас знайти

Негайно увімкни радіоприймач або телевізор


Пережени худобу на підвищену місцевість


закрити ніс і рот вологою ганчіркою або одягом

Запитання 4

Джерела забруднення гідросфери(водойм): 

варіанти відповідей

нафта і нафтопродукти

атмосферні опади

забруднення комунальними і стічними стоками

стоки з тваринницьких ферм або з полів 

сміття

забруднення стічними водами від промислових підприємств

теплові електростанції

Запитання 5

Найбільш небезпечні техногенні виробництва:

варіанти відповідей

виробництво аміаку

виробництво анілінових фарб

виробництво синтетичного каучуку

виробництво хімічних речовин(хлор,ртуть)

виробництво каустичної соди

атомна енергетика

хімічне

Запитання 6

Найпоширеніші дорожньо-транспортні пригоди:

варіанти відповідей

перекидання транспортних засобів

зіткнення транспортних засобів

наїзд на тварину

 наїзд на пішоходів і перешкоди

падіння транспорту у водойму

водій заснув

водій був у стані алкогольного сп'яніння

Запитання 7

Основні види захисту від радіаційного випромінювання:

варіанти відповідей

використання хімічних або біологічно активних препаратів які підвищують нашу стійкість від радіопротекторів

ретельно помийтесь, якщо є така можливість

слідкування за офіційними джерелами інформації

хз, тут лиш 2 відповіді правильні

застосування засобів які підвищують стійкість людини

Запитання 8

Основні види здоров’я:

варіанти відповідей

духовне

соціальне

 фізичне

психологічне(емоційне)

генетичне 

інтелектуальне

моральне

Запитання 9

Основні особливості раціонального харчування(воно повинно відповідати):

варіанти відповідей

кількості грошей у гаманці

фізіологічним потребам організму(забезпечувати наш процес життєдіяльності

білки жири вуглеводи,продукти тваринного і рослинного походження

збалансованість

енергетичним витратам

помірність

різноманітність

Запитання 10

Види тероризму:

варіанти відповідей

морський

міжнародний

народний

стаціонарний

космічний

внутрішній

повітряний

Запитання 11

Засоби індивідуального захисту органів дихання:

варіанти відповідей

протипилова тканинна маска

протигази

 респіратори

 спецодяг

проти аерозольні фільтруванні індивідуальні засоби захисту

спецвзуття

гумові рукавиці

Запитання 12

До альтернативних джерел опалення належать:

варіанти відповідей

енергія тепла

землі(геотермальне опалення)

розтирати руки

енергія сонця

теплові насоси


біопаливо 

фотовольтажні системи

Запитання 13

Основні види опалень:

варіанти відповідей

змішане

автономне

загальне

центральне

парове

спеціальне

водяне

Запитання 14

Надання першої медичної допомоги при ураженні струмом: 

варіанти відповідей

відтягнути потерпілого від електромережі(щоб сама людина не зазнала уражень)

знеструмити установку або прилад(вимкнути джерело електропостачання)

забезпечити приплив свіжого повітря

дати понюхати нашатирний спирт

відкинути провід палицею або іншими підручними матеріалами

бризнути на нього водою

дати спокій

Запитання 15

Які речовини необхідні для горіння: 

варіанти відповідей

 горюча речовина

окисник(кисень,повітря)

джерело запалювання(сірник,блискавка)

самогонка

папір

Я НЕ ЗМОГЛА ПРИДУМАТИ НОРМАЛЬНІ ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ!!!!

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест