Помилку в написанні імені по батькові допущено в рядку
Правильно заповніть пропуски в реченні
Найбільш ... проектами зацікавилися ті підприємства, які мають значно ... ресурси й ... потенціал.
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова в реченні ( цифра позначає наступне слово)
(1)Мої дні течуть (2) тепер серед степу , (3) серед долини, (4) налитої зеленим хлібом.
Лише прислівники вжито в рядку
Помилку допущено в утворені форми наказового способу дієслова
З"ясуйте, якою частиною мови є виділені слова ( цифра позначає наступне слово)
Ви були (1) коли-небудь на річці , на Осколі, (2) що тече Харківщиною нашою (3) аж (4) у річку Північний Донець ?
Правильно утворено ступені порівняння всіх прикметників у рядку
Правильно утворено форми ступенів порівняння всіх прикметників у рядку
Визначте, якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Погонич зайнявся (1) своєю справою (2) й позвав Бека (3) тільки тоді, (4) коли до нього дійшла черга.
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні
Найбільш ... вчені мали ... здібності саме до точних наук, і саме навчання ... розвиває логічне мислення
З"ясуйте, якою частинаю мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Я хочу знати, любиш ти мене, (1) чи це (2) лиш сон, (3) який (4) уже не сниться ?
Визначте , якою частиною мови є виділені слова в реченні (цифра позначає наступне слово)
Виноград плакав (1) і плакав, але (2) ніхто не зупинявся (3) коло нього , усі поспішали в поле, на городи, усі (4) не мали часу.
Помилку допущено при творенні ступеня порівняння прикметника в реченні
Правильно утворено всі форми дієприкметників у рядку
Правильним є варіант послідовного заповнення пропусків у реченні.
У словах ... і в поведінці ... відчувається впевненість. До речі, вони мені чимось нагадують героїв... .
З"ясуйте, якими частинами мови є виділені слова в реченні( цифра позначає наступне слово)
Баба Палажка, (1) вернувшись у Семигори, боялася (2) зайти сказати Кайдашам про Мелашку, пішла (3) собі (4) додому та й сіла.
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома