Чергування о, е з і відбувається в усіх словах рядка
Чергування о, е з і відбувається в усіх словах рядка
Визначте рядок слів, у якому немає помилки в чергуванні голосних звуків
Вкажіть рядок слів, у якому немає помилки в чергуванні голосних звуків
В усіх словах можливе чергування голосних звуків при словозміні чи словотворенні у рядку
Чергування о з а у корені дієслова відбувається в усіх словах рядка
Чергування голосних відбувається в усіх наведених випадках, ОКРІМ
Визначте рядок слів, у якому немає помилки в чергуванні голосних звуків
Букву и потрібно писати в слові
Укажіть рядок, у якому в обох дієсловах у корені відбувається чергування е — и
Букву е на місці пропуску треба писати в усіх словах рядка
Укажіть рядок, у якому в обох дієсловах у корені відбувається чергування голосних
Чергування у— в без зміни значення слова можливе в усіх словах рядка
Правил чергування у — в дотримано в рядку
Правил чергування у — в дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ
Прочитайте речення.
Мово моя, (1) тобі мудрість віків, пам’ять тисячоліть, розрада (2) хвилину смутку, зойк матерів (3) годину лиху, переможний гук лицарів (4) днину побідну, пісня серця дівочого (5) коханні своїм.
Літеру у треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте речення.
Вузька дорога потяглася (1)гору між глинистими крутосхилами, (2)критими чагарниками; попереду (3)поперек шляху синіло небо, позаду (4) просторих низинах сяяла річка, а (5)подовж неї табунилося чепурними хатами село.
Літеру в треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Правил чергування і — й дотримано в усіх реченнях, ОКРІМ
Прочитайте речення.
Далеко (1) лунко оддавався голос солов’я, (2) бриніла в ньому пиха (3) погорда пестуна (4) улюбленця густого (5) буйного лісу.
Літеру й треба писати на місці всіх цифр, ОКРІМ
Прочитайте речення.
День від дня холоднішало, (1) пташки хутко збиралися великими зграями, дзвінко (2) галасливо прощалися з рідними полями (3) лісами, бо взимку тут (4) холодно для них, (5) з їжею важко.
Літеру й треба писати на місці обох цифр рядка
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома