За матеріалами ж. "Практика управління закладом освіти", №07/2019. Автор Юлія Полтавець
Біля вашого кабінету хтось з учнів загубив листочок із самостійною роботою. Знаючи новий правопис, ви можете перевірити, у якому рядку всі слова написано правильно:
На веб/сайті потрібно розмістити оголошення про прес/конференцію щодо етно/фестивалю.Виділені слова ви напишете:
Скорочували-скорочували і от що вийшло. Складноскорочене слово написане неправильно:
На плакатах, які підготували учні, є помилка. Яке слово вони мали б написати без подвоєння приголосних:
На уроках, у документах, у розмові ви вживаєте ці слова. За новим правописом їх треба писати так:
Читаєте зранку новини і бачите, що журналіст не дотримався правила написання суфіксів на означення осіб. Помилку потрібно виправити у варіанті:
В Атенах Демостен звернувся на катедру до ортопеда. Орфографічного варіанту не має слово:
Ау чи ав? Запозичене з давньогрецької чи ні? Тут потрібно не перестаратися зі здогадками. Неправильно написане слово:
Ви пишете вітального листа близькій людині і обираєте варіант іменника - і або и. Згідно з правописом ви не напишете:
Приймаєте на роботу працівника, а як написати російське прізвище - дилема. Неправильний варіант:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома