Числівник. Підготовка до НМТ

Додано: 19 лютого 2023
Предмет: Українська мова, 11 клас
Тест виконано: 1812 разів
24 запитання
Запитання 1

1. Невимовно прекрасний парк, закладений Станіславом Потоцьким у 1796 році в місті Умань на Черкащині, було створено на прохання його дружини Софії й на її честь названо «Софіївкою».

Числівник 1796 (році) записано ПРАВИЛЬНО словами у рядку:

варіанти відповідей

у тисячі сімсот дев'яносто шостому

у тисяча семисот девйяноста шостому

у тисячі семисот дев'яноста шостому

у тисяча сімсот дев'яносто шостому

Запитання 2

2. Літак з іноземними 200 гостями приземлився вчасно у "Борисполі".

Числівник 200 записано словами ПРАВИЛЬНО у рядку:

варіанти відповідей

двумасотнями

двомастами

двохсот

двомстами

Запитання 3

3. Розпорядження директора відносно 147 нових працівників фабрики викликало чимало обурень.

Числівник 147 записано ПРАВИЛЬНО словами у рядку:

варіанти відповідей

ста сороках сімох

сто сорока семи

сто сороках семи

ста сорока сімох

Запитання 4

4. У якому реченні допущено помилку на вживання числівника?

варіанти відповідей

Шість ніг, дві голови, один хвіст, четверо очей, два носа.

В одній скрині сімсот козаків.

 Має шкір сім, витискає сльози всім. 

Сім раз відмір, а один - відріж.

Запитання 5

5. Правильно підкреслено літеру на позначення наголошеного зкува в слові:

варіанти відповідей

одинадцять

чотирнадцять

п'ятимільйонний

сімдесят

Запитання 6

6. НЕПРАВИЛЬНУ відмінкову форму числівника 660 наведено у рядку

варіанти відповідей

Р.в. шестисот шістдесяти

Д.в. шестистам шістдесяти

Ор.в. шестистами шістидесятьми

М.в. на шестистах шістдесятьох

Запитання 7

7. Правильну відмінкову форму числівника сімсот дев’яносто вісім наведено в рядку

варіанти відповідей

Р. в. семи сотень дев’яноста восьми

Д. в. сімсот дев’яноста вісьмом

Зн. в. семисот дев’яноста вісім

Ор. в. сьомастами дев’яноста вісьма

М. в. (на) семисот дев’яноста вісьмох

Запитання 8

8. Правильну відмінкову форму числівника 1445  наведено в усіх рядках, ОКРІМ

варіанти відповідей

тисячі чотирьохсот сорока п'яти

тисячі чотирьомстам сорока п'яти

тисячу чотириста сорок п'ять

тисячею чотирмастами сорока п'ятьма 

(на) тисячі чотириста сороках п'яти

Запитання 9

9. Граматично правильно записано час - 10 :15 у рядку:

варіанти відповідей

чверть на одинадцяту

десять годин п'ятнадцять хвилин

п'ятнадцять хвилин одинадцятої

п'ятнадцять хвилин на десяту

Запитання 10

10. Числівник ТРИДЦЯТЬ у реченні -Тридцять – це два по п’ятнадцять.- виступає ...

варіанти відповідей

підметом

присудком

додатком

обставиною

Запитання 11

11. Час прибуття поїзда - 13 : 45.

Як граматично правильно вказати час у даному випадку?

варіанти відповідей

чверть на чотирнадцяту

сорок п'ять хвилин на тринадцяту

о тринадцять сорок п'ять

за чверть до чотирнадцятої

Запитання 12

12. Серед поданих слів числівник записано в рядку

варіанти відповідей

дев'яносторічний

двохсотий

сорокаградусний

шестиденний

Запитання 13

13. Яка форма числівника 974 в орудному відмінку є правильною

варіанти відповідей

дев’ятистами сімдесяти чотирма

дев’ятьмастами сімдесятьма чотирма

дев’ятьомастами семидесятьма чотирьма

дев'ятистам семидесятьма чотирма

Запитання 14

14. Числівник узгоджено правильно із іменником у рядку:

варіанти відповідей

два місяця

чотири співака

три кути

одна друга гектари

Запитання 15

15. Правильно узгоджений числівник з іменником у реченні

варіанти відповідей

Батальні сцени фільму знімали два з половиною місяців

Для вистави слід використати чотирьох прожекторів.


Концерт тривав майже півтори години.

Звіт треба здати через три дня.

Запитання 16

16. Потребує редагуванню речення, що записане у рядку:

варіанти відповідей

Зустрінемось о сьомій.

Зустрінемось о пів сьомої.

Зустрінемось за десять хвилин до сьомої.

Зустрінемось за чверть сьомої.

Запитання 17

17. Правильно поєднано іменник із числівником у рядку

варіанти відповідей

двадцять чотири відсотка

тридцять три учні

два з половиною року

одна десята сантиметрів

Запитання 18

18. Неправильно побудовано словосполучення

варіанти відповідей

без п’ятнадцяти шість

пів на шосту

за десять (хвилин) шоста

десять (хвилин) на шосту

Запитання 19

19. Порушено норму відмінювання числівника в рядку

варіанти відповідей

Слони — великі тварини: висота тіла в плечах становить два з половиною метри.

Кенгуру може бігти зі швидкістю до  шестидесяти кілометрів на годину 

Швидкість бігу гепарда — від ста двадцяти до ста сорока кілометрів за годину.

Лев знаходиться на 6 місці за швидкістю бігу, бо розвиває майже п'ятдесят кілометрів за годину.

Запитання 20

20. Позначте рядок, у якому порушено норму при відмінюванні числівників

варіанти відповідей

двохсот, двомастами, на двохстах

семисот, сімомастами, на семистах

восьмисот, восьмохстам, восьмистами

дев’ятисот, дев’ятистам, дев’ятьмастами

Запитання 21

21. Правильно поєднано іменники з числівниками в рядку

варіанти відповідей

двадцять два спортсмена

двадцять чотири дня

двадцять три сантиметри

двадцять п'ять гектра

Запитання 22

22. Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків

______ будівля у світі – це хмарочос "Бурдж-Халіфа" в Дубаї висотою ______ метри, який за формою нагадує сталагміт, і вважається ключовим елементом нового ділового ______ в Дубаї.

варіанти відповідей

Найвища, вісімсот двадцять вісім, центру

Сама висока, восьмисот двадцяти восьми, центру

Превисока, вісімсот двадцяти восьми, центра

Найбільш вища, восьмисот двадцять вісім, центра

Запитання 23

23. Укажіть правильний варіант послідовного заповнення пропусків

Шанхайська вежа (Shanghai Tower) - найдорожча , найвищих і ____ будівель на Землі висотою ____ м , яка побудована в центрі ______ .

варіанти відповідей

найекологічна, шістсот сорок два, Шанхаю

найбільш екологічна, шістсот сорок два, Шанхая

преекологічніша, шістсот сорокох двох, Шанхаю

сама екологічна, шістсот сорок два, Шанхая

Запитання 24

24. Допущено помилку в правописі порядкового числівника в рядку:

варіанти відповідей

двадцятип’ятитисячний

стотисячний

трьохсот п’ятдесяти мільйонний

чотирьохмільярдний

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест