Числові нерівності. Оцінювання значення виразу. лінійні нерівності та їх системи

11 запитань
Запитання 1

Чи правильно: якщо a>2, b>3, то 3a+5b>21?

варіанти відповідей

так

ні

Запитання 2

Оцініть значення виразу 3a, якщо -2<a<5.

варіанти відповідей

1<3a<8

 -6<3a<15

-6>3a>15

6<3a<15

Запитання 3

Оцініть значення виразу b+2a,якщо -1<a<3 i 2<b<4.

варіанти відповідей

2<b+2a<6

3<b+2a<11

0<b+2a<10

4<b+2a<8

Запитання 4

Розв'яжіть нерівність 3х - 1 ≥ 2х + 1

варіанти відповідей

( - ∞; 2)

 [2; + ∞)


( - ∞; 2]

(2; + ∞)

Запитання 5

5(х - 1) + 7 ≤ 1 - 3 (х + 2)

варіанти відповідей

( - ∞; - ⅞]

 [ - ⅞; + ∞)

( - ∞; - ⅞)

[ - ⅞; + ∞]

Запитання 6

Розв'язком якої нерівності 5х - 2 > 3 чи 3х + 2 > 1 є число 1?

варіанти відповідей

5х - 2 > 3

3х + 2 > 1

неможливо визначити

немає правильної відповіді

Запитання 7

Розв'яжіть нерівність: 0x > 5

варіанти відповідей

(5; +∞)

 (-5; 5)

(-∞; 5)

розв'язків немає

Запитання 8

Запишіть у вигляді проміжку

варіанти відповідей

x∊[-7; -5]

x∊(-5; +∾)

x∊(-7; -5)

x∊(-∾; -7)

Запитання 9

Розв’яжіть систему нерівностей

варіанти відповідей


x∊[1; +∾)

x∊(-∾; -1)

 x∊(-1; 1]

 x∊(-1; 1)

Запитання 10

Яка з поданих систем нерівностей не має розв'язків?

варіанти відповідей
Запитання 11

Розв'яжіть систему нерівностей

варіанти відповідей

(-∞; 0)

(0; 2,5]

(0; 2,5)

[2,5; ∞)

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест