За чистої монополії поняття "фірма" та "галузь" є синонімами
Необхідною передумовою існування монополії є бар'єри для входження в галузь
виникнення природних монополій зумовлене існуванням значного позитивного ефекту масштабу
На відміну від чисто конкурентної фірми, монополіст сам визначає ціну товару
монополіст може збільшит обсяг продажу своєї продукції, якщо знизить ціну товару
монополіст за власним бажанням не продаватиме товар за ціною, за якої попит на його товар неелстичний
На відміну від чисто конкурентної фірми, монополіст виробляє продукцію, в обсязі меншому ніж той, за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам
Щоб максимізувати прибуток, монополіст вироблятиме такий обсяг виробництва, за якого граничний виторг дорівнює граничним витратам, і встановить ціну, що дорівнює граничним витратам та граничому виторгу за цього обсягу продукції
Крива пропозиції монополії є висхідною
Цінова дискримінація - це встановлення різних цін для різних покупців товару, не зумовлене відмінностями у витратах
Монополіст який вдається до цінової дискримінації, виробляє більший обсяг продукції, ніж за її відсутності
Найпоширенішим видом цінової дискримінації є дискримінація третього ступеня - продаж за різними цінами партій товару
Монополія не забезпечує розподільної ефективності, проте дає змогу досягти виробничої ефективності
Розподіл ресурсів за монополії не є ефективним, оскільки ціна товару не дорівнює граничним витратам його виробництва
згідно з українським законодавством монополістом вважають фірму, яка володіє часткою ринку у 50% і більше
Виникнення монополії є наслідком
яке з тверджень є хибним
Щоб максимізувати прибуток монополіст виробляє обсяг продукції за якого
монополіст виробляє обсяг продукції за якого граничні витрати становлять 15 гр. од., а граничний виторг - 25. Щоб максимізувати прибуток він повинен
Крива пропозиції за чистої монополії
На віміну від чисто конкурентної фірми монополіст
який обсяг продукції буде вироляти монополіст який прагне максимізувати прибуток
монополіст який прагне максимізувати прибуток встановить ціну свого товару на рівні
припустімо що монополіст спроможний реалізувати досконалу цінову дискримінацію. тоді його виторг від продажу 4 од. продукції становитиме
у разі державного регулювання монополій для досягнення роподільної ефективності ціну товару треба було б встановити на рівні
Що є передумовою здатності монополіста до цінової дискримінації
монополіст який вдається до цінової дискримінції
монополіст може повністю привласити надлишок споживаа якщо він
суспільні втрати унаслідок існування монополії полягають у тому що
Яке з поданих тверджень є хибним
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома