Читаємо й розповідаємо про свої захоплення.

Додано: 19 вересня 2023
Предмет: Літературне читання, 4 клас
Тест виконано: 44 рази
8 запитань
Запитання 1

Обери назву вірша Ліни Костенко, який ми читали в розділі.

варіанти відповідей

"Золота осінь"

"Вже брами літа замикає осінь..."

"Осінь - чарівниця"

Запитання 2

Як вирішив допомогти нещасним перехожим Максимко з тексту "Читач Максимко" Марії Манеру?

варіанти відповідей

Влаштував розваги для перехожих.

Веселився, танцював разом з перехожими.

Прийшов на площу і голосно читав перехожим.

Запитання 3

З якого вірша ці рядки?

Не пишеться - і край!

Схоплю, напевно, двійку.

Ну, трохи постривай,

із бантиком Надійко!

варіанти відповідей

Давид Гуліа "Розум, знання і сила"

Василь Марсюк "Диктант"

Марія Манеру "Читач Максимко"

Запитання 4

Як потрібно читати текст задачі, відповідно до тексту Олександри Савченко "Як читають книжки?"

варіанти відповідей

Прочитати не поспішаючи кілька разів...

Захоплено спостерігати за перебігом побій.

Не треба читати від початку до кінця.

Запитання 5

Що таке джерела інформації?

варіанти відповідей

Відомості, знання, які отримуємо з довкілля, читання, навчання.

Текстова, мультимедійна, звукова.

Звідки або від кого ми про щось довідуємося.

Запитання 6

Обери продовження вірша.

А сила, що без розуму, - недужа,

Бо все робити буде навмання...

варіанти відповідей

Тож для творіння, для роботи, друже,

виховуй розум і бери знання.

Знання - це гість, а розум - це хазяїн,

у добрій спілці треба жити їм.

Хто має розум та багато знає, -

той буде завше сильним і міцним.

Запитання 7

Які книжки не треба читати від початку до кінця?

варіанти відповідей

  словники; 

довідники; 

енциклопедії; 

підручники.

Запитання 8

Яка головна думка оповідання Марії Манеру «Читач Максимко»?

варіанти відповідей

Треба більше дивитися телевізор. 

  

  

  

Треба полюбити читати, щоб стати щасливим, як хлопчик.

Треба більше працювати за комп'ютером.

Треба полюбити грати на телефоні.

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест