Чому хвойні дерева не скидають на зиму свого листя?

Додано: 16 вересня
Предмет: Літературне читання, 4 клас
12 запитань
Запитання 1

У яку пору року відбувалися події, що описані в тексті?

варіанти відповідей

взимку

навесні

під осінь

влітку

Запитання 2

Де оселилася пташка?

варіанти відповідей

на дубі

на березі

на ялинці

Запитання 3

Чому береза відмовила пташці?

варіанти відповідей

«Ми тут у лісі маємо своїх лісових пташок, яким мусимо допомагати»

«Я не буду нікому допомагати»

«Чому я маю тобі допомагати?»

Запитання 4

Чому дуб відмовив пташці?

варіанти відповідей

боявся, що пташка поклює його жолуді

боявся, що вона не дасть йому спати взимку

він сказав, що нікому не допомагає

Запитання 5

Хто годував пташку своїми ягодами?

варіанти відповідей

шипшина

ялівець

калина

Запитання 6

Зимовий цар – це…

варіанти відповідей

Вітер

Мороз

Дуб

Запитання 7

З яких дерев зимовий цар заборонив струшувати взимку листя?

варіанти відповідей

«З дерев, які дали бідній пташині притулок…»

«З красивих дерев»

« З дерев, які відмовили пташині»

Запитання 8

Яка головна думка твору?

варіанти відповідей

Не треба залишатися у чужому лісі.

Всім допомогти не можна.

Допомога іншим - це добра справа.

Треба дбати, щоб самому було добре.

Запитання 9

Чому пташка не полетіла у вирій?

варіанти відповідей

пташка скалічила собі крильце

пташка скалічила собі лапку

пташка не хотіла покидати свій рідний край

не хотіла далеко летіти

Запитання 10

Які дерева проявили доброту?  

варіанти відповідей

дуб

ялина

береза

ялівець

осика

Запитання 11

Познач правильну послідовність подій.

1. Одного дня подув вітер, заморозив листя.

2. Було це під осінь.

3. І від того часу з ялини, сосни, ялівцю не опадає листя.

4. Просила пташечка й інші дерева, але всі вони не прийняли її під свій захист.

варіанти відповідей

 1, 3, 2, 4

2, 1, 4, 3

2, 4, 1, 3

Запитання 12

Як називаються дерева, на яких на зиму не опадає листя?

варіанти відповідей

листяні

хвойні

степові

 мішані

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест