Чотирикутники

Додано: 24 листопада 2020
Предмет: Геометрія, 8 клас
Тест виконано: 59 разів
12 запитань
Запитання 1

Знайдіть кути ромба, якщо один з нах рівний 40⁰

варіанти відповідей

40⁰, 60⁰

40⁰, 120⁰

40⁰, 140⁰

40⁰, 320⁰

Запитання 2

Кут між діагоналями прямокутника дорівнює 40⁰. Знайдіть кути, які діагональ утворює зі сторонами прямокутника.

варіанти відповідей

50⁰

60⁰

70⁰

40⁰

Запитання 3

Одна із сторін прямокутника дорівнює 15 см, а периметр дорівнює 80 см. Знайдіть другу сторону прямокутника.

варіанти відповідей

35 см

65 см

25 см

50 см

Запитання 4

У ромбі ABCD кут А дорівнює 600,АС=28см і діагоналі перетинаються в точці О.Знайдіть відстань від точки О до сторони CD.

варіанти відповідей

14см

28см

7см

10см

Запитання 5

Діагональ ромба утворює з його стороною кут 250. Знайдіть тупий кут ромба.

варіанти відповідей

а) 500

б) 1000

в) 1300

г) 1550

Запитання 6

Діагоналі квадрата АВСД перетинаються в точці О, ВД=12см. Знайдіть довжину відрізка АО.

варіанти відповідей

а) 12см

б) 4см

в) 6см

г) 3см

Запитання 7

У ромбі АВСД з периметром 24см ∠С=1200. Діагональ АС дорівнює:

варіанти відповідей

а) 6см

б) 12см

в) 8см

г) діагоналі ВД.

Запитання 8

Периметр квадрата дорівнює 130 см. Знайдіть сторону квадрата

варіанти відповідей

33,5 см

32,5 см

 34,5 см

31,5 см

Запитання 9

Периметр прямокутника дорівнює 70 см. Сторони прямокутника відносяться як 1 : 4. Знайдіть більшу із сторін прямокутника.

варіанти відповідей

20 см

28 см

40 см

30 см

Запитання 10

Знайдіть бічну сторону у рівнобічній трапеції, якщо її основи дорівнюють 19 см і 13 см, а периметр трапеції становить 48 см.

варіанти відповідей

8 см

17 см

16 см

16, 5 см

Запитання 11

У прямокутній трапеції тупий кут більший за гострий у 4 рази. Чому дорівнює гострий кут трапеції?



варіанти відповідей

45°         


18°

72°

36°.

Запитання 12

Два кути трапеції дорівнюють 20° і 100°. Знайдіть два інших кути.

варіанти відповідей

80° і 60°

90° і 140°

80° і 160°

Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома

Створити тест