Інструмент, або механізм, що зводить разом покупців (пред'явників попиту) і продавців (постачальників) окремих товарів і послуг.
При незмінності всіх інших параметрів зниження ціни веде до відповідного зростання розміру попиту.
Кількість продукції на ринку, яку виробники готові продати за певними цінами у певний проміжок часу.
Платоспроможна потреба або сума грошей, яку покупці можуть і мають намір заплатити за необхідні для них товари і послуги по деякій ціні з можливих протягом визначеного періоду часу цін.
Зміна попиту на даний товар під впливом економічних і соціальних чинників, зв'язаних із зміною цін.
Частка кожної фірми на ринку незначна і тому жодна з них не здатна істотно вплинути на ціну товару.
Це одна з характеристик
Продавці повинні більше уваги приділяти диференціації цін залежно від якісних характеристик товару
Це одна з характеристик
Новим претендентам досить важко проникнути на цей ринок, але бар'єри входження не настільки складні, щоб зробити його абсолютно неможливим
Це одна з характеристик
Немає гострої необхідності витрачатися на широку рекламну кампанію
Це одна з характеристик
Наявністю невеликої кількості продавців, рішення яких відносно визначення цін та обсягів виробництва взаємопов'язані
Це одна з характеристик
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома