(Біологія, 7 клас НУШ за підручником Тагліна О., Самойлов А., Утєвська О., Довгаль Л.)
На малюнку зображено біологічний об'єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
На малюнку зображено біологічний об’єкт. До якого рівня організації живої матерії він належить?
Який із перелічених об’єктів вивчає біологія?
Який метод дослідження в біології передбачає вивчення об’єкта у природних умовах?
Яка з наведених властивостей є характерною тільки для живих організмів?
Який процес забезпечує збереження виду та передачу спадкової інформації наступним поколінням?
Який компонент екосистеми забезпечує перетворення неорганічних речовин на органічні?
Який організм займає перше місце в ланцюгу живлення?
Чому довжина харчового ланцюга обмежена?
Що відображає правило екологічної піраміди?
Який екологічний чинник є абіотичним?
Який термін характеризує процес, під час якого живі організми набувають ознак, що допомагають їм краще виживати у навколишньому середовищі?
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома