Оберіть властивості живого.
Сукупність організмів одного виду, які мешкають на певній території, - це...
Сфера життя на Землі, сукупність усіх екосистем - це...
До якого рівня організації життя належить прайд левів?
Оберіть правильне твердження.
Що вивчає біологія?
Який рівень організації живої матерії є найменшим?
Який метод біологічних досліджень передбачає проведення дослідів?
Метод дослідження та демонстрування структур, функцій, процесів за допомогою їхньої імітації - це...
Найвищим рівнем організації живого є ...
Встановіть правильну послідовність етапів наукового дослідження:
а) проведення експериментів;
б) представлення результатів та формулювання висновків;
в) висунення гіпотези;
г) збір відомих фактів.
Встановіть відповідність між рівнем організації існування живого та об'єктом, який на ньому знаходиться:
1) Озеро 2) ДНК 3) Клітинна мембрана 4) Зграя вовків 5) Дуб
А) Молекулярний Б) Клітинний В) Організмовий Г) Екосистемний
Розгляньте зображення. Позначте ті, що належить до об’єктів живої природи.
Характеристику якого рівня життя описано : "Компонентами живих організмів є неорганічні й органічні речовини. На цьому рівні вивчають будову та функції речовин, а також їхнє перетворення"?
Який метод біологічних досліджень застосовано на запропонованій світлині?
На занятті гуртка «Юний дослідник» діти з учителем планували наукове дослідження: «Визначення залежності продуктивності курчат породи Х від складу кормів». Установіть послідовність етапів цього дослідження.
А. Проводимо зважування на кожен п’ятий день дослідження протягом місяця, результати заносимо в таблицю.
Б. З’ясовуємо, що курчата породи Х залежно від вигодовування можуть набирати масу в межах 50–100 грамів на місяць.
В. Аналізуємо результати дослідження, визначаємо, який корм дав кращий приріст у курчат.
Г. Зображуємо у вигляді графіка приросту дані з таблиці про зважування.
Д. Робимо висновок, як впливають на приріст курчат звичайні та комбіновані корми.
Е. Обираємо для дослідження три групи курчат одного віку породи Х, готуємо звичайні та два різні комбіновані корми.
Прочитайте визначення: «Агентність – це вміння і здатність людини впливати на світ навколо та брати відповідальність за вчинки, долучатися до активних дій, сприяти поліпшенню життя та світу навколо».
Виберіть одне або кілька тверджень, які відповідають прояву агентності в учнівства.
Галя цікавиться різними породами собак, особливо коргі й шпіцами.
Що саме є об’єктом її цікавості?
Під час роботи над проєктом учні й учениці обговорювали, як батьки застосовують біологічні знання у професійній діяльності. Учень висловив думку, що для роботи у власному овочевому магазині приватному підприємцеві знання з біології не потрібні. Учениця сказала, що її мама працює лаборантом у цитологічній лабораторії і постійно застосовує знання з біології.
Хто каже правильно?
Ольга та Ілля вирішили провести дослідження, яке дозволить з’ясувати, чи впливає на проростання насінин гороху додавання кухонної солі до води, якою змочували папір для пророщення насіння. Вони приготували 8 коробок з-під старих DVD-дисків, у які поклали однакові паперові рушники. У кожну з коробок поклали по 10 насінин гороху однакового розміру. Вирішили поливати їх щодня по столовій ложці на коробку протягом тижня, після чого підбити підсумки – порівняти кількість пророслих насінин. Для коробок 1–2 брали чисту питну воду, для 3–4 – питну воду, в яку на 100 мл води додали одну чайну ложку солі без «гірки», для 5–6 – воду з двома чайними ложками солі на 100 мл, для 7–8 – з трьома.
Яку гіпотезу могли перевіряти у своєму дослідженні Ольга та Ілля?
Біологічна систематика (біосистематика) - це наука про...
Правильною схемою класифікації рослин є...
Найменша одиниця систематики.
Найвищою систематичною одиницею є...
Які систематичні одиниці НЕ використовують у систематиці рослин?
Вставте в речення пропущені слова: "Назва кожного виду складається з ... слів ... мовою".
Біосистематику як науку про різноманітність організмів започаткував...
Які систематичні одиниці НЕ використовують у систематиці тварин?
Оберіть ВИДОВУ назву тварини.
Основні заходи зі збереження біорізноманіття такі:
Створюйте онлайн-тести
для контролю знань і залучення учнів
до активної роботи у класі та вдома